Gå til innhold

"Ny" profil på facebook

Anbefalte innlegg

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Ser det har blitt lansert et nytt design på facebookprofilene. Er det noe "alle" må ha etterhvert, eller kan man velge? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pr. i dag så er det en oppdatering du må gjøre selv men om det forblir slik vet jeg ikke. Jeg har beholdt den gamle for jeg synes ikke den nye var så voldsomt fin.

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Pr. i dag så er det en oppdatering du må gjøre selv men om det forblir slik vet jeg ikke. Jeg har beholdt den gamle for jeg synes ikke den nye var så voldsomt fin.

Jeg syntes heller ikke den var veeldig fin, så har den gamle. Ikke noen krise siden jeg uansett ikke er så aktiv :fnise:

Skrevet

Har ikke sett dette jeg, er det kanskje ikke alle som har fått ennå?

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Tror du må trykke på en knapp for å få det.

Skrevet

altså, kan noen forklare hva man skal gjøre for å få denne nye profilen? "En knapp" er ikke akkurat tilfredstillende forklart.

Skrevet

Er det noe sted man kan se hvordan det ser ut?

Skrevet

Noen som veit hvordan man kan gå tilbake til den "gamle" profilen?

Likte absolutt ikkje den nye, den var fæl.

Skrevet

:lete:

Det er tydelig at mange må vente.... men VG skal da vist nok hjelpe deg å bli en av de som kan få den nye proflien i dag...... Er det viktig? :klø:

Den nye versjonen sies å gjøre det lettere for deg å fortelle din historie.... :hallo: så dersom du til nå har følt at du sliter med å fortelle hvem du er så er tydeligvis hjelpen på vei. ..... Det kan vel ikke være annet enn bra.... :vetikke:

Skrevet

Kan ikke si det var så himla spennende å få 'ny' profil. Jeg fikk den da det sto at flere av vennene mine hadde fått 'ny profil' på nyhetsveggen og om du trykker på 'ny profil' kommer du videre til en side der du kan velge å få denne nye, spennende profilen ;)

Skrevet

Går det an å angre? :grine:

Forresten klarer jeg ikke legge inn linker med den nye profilen, noen som vet hva som er galt?

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Tror jeg venter med den nye til noen eventuelt tvinger meg. Vet dessverre ikke om man kan angre..

Skrevet

Noen som vet hvordan jeg får skrevet på veggen til folk? Skjønner ingen ting av den nye profilen. :klø:

Skrevet

Noen som vet hvordan jeg får skrevet på veggen til folk? Skjønner ingen ting av den nye profilen. :klø:

Under bildestrømmen til personen du er inne på står det:

Del: Post Bilde Lenke Video

Trykk på post så får du opp et vindu der du kan skrive og så trykker du del. Voila!

:)

Skrevet

Likte forsåvidt den nye profilen. Men på den gamle kunne man prioritere hvilke venner som skulle dukke opp først på siden på profilen. Dette syntes jeg var greit, da kunne jeg lett klikke meg inn på mine favorittprofiler som jeg vil sjekke ofte. Den muligheten finner jeg ikke på den nye profilen. Noen som har funnet ut om den fins fortsatt?

Skrevet

Noen som kan si meg hvordan jeg får bytta ut de fem småbildene som vises på profilen min? Er ikke helt fornøyd med de fb har valgt ut...;-)

Skrevet

Noen som kan si meg hvordan jeg får bytta ut de fem småbildene som vises på profilen min? Er ikke helt fornøyd med de fb har valgt ut...;-)

Skal visst bare være å dra pekeren over og krysset ut bildet du vil ha bort.

Skrevet

Jeg finner ikke koblinger jeg har lagt ut før. Tidligere hadde jeg en egen fane i profilen min, jeg synes det var greit å kunne bla tilbake hvis det er en linkjeg har lagt ut som jeg vil ha tak i, men nå finner jeg ingen av dem :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...