Gå til innhold

Brun V-genser, hva slags farge på skjorta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har kjøpt en mørkebrun v-genser (lammeull) i julegave til kjæresten min, og tenkte å kjøpe med en skjorte som passer til også. Men så er jeg usikker på hvilken farge som er fint til. Jeg prøvde å finne en hvit skjorte med brune ruter, men det hadde de ikke. Helt hvite skjorter har han, så hva annet kan passe? Er blårutete helt bom, for eksempel? Andre forslag?

Skrevet

Jeg synes blårutete kan være fint, men brunt hadde nok vært det beste. Har du vært på dressmann og sett? De har skjorter med alle slags farger.

Skrevet

Om du ikke finner en hvit skjorte med brune/beige ruter/striper ville jeg tatt en beige skjorte.

Skrevet

Tusen takk for hjelpen!

Da prøver jeg nok å finne en beige eller en med brune striper eller ruter. Jeg vet at kjæresten min ikke er overbegeistret for enkelte av Dressmannskjortene han har, jeg tror det er fordi de ikke er slimme nok (hvis de er lange nok på ermene så er de så posete på ham), men de har kanskje slim-fit skjorter også?

Jeg var bare innom HM og Vic i dag, så det er jo flere alternativer igjen, heldigvis. :)

Skrevet (endret)

Samboeren min liker heller ikke skjortene fra Dressmann, de blir for posete om han skal ha de store nok i halsen/lange nok i armene.

Jeg kjøpte nettopp to skjorter til samboeren min, på H&M. Finner de ikke på nettbutikken, men de var slimme (uten å være trange), kostet 149,- og fantes i fargene hvit, sort, grå, blå, lilla, grønn og beige.

Endret av Zaphireh
Skrevet

Lyseblått og brunt er jo helt nydelig sammen! Det samme er rosa og lilla, men det blir kanskje litt bom i dette tilfelle... :fnise: Jeg ville absolutt gått for en lys blå skjortte, jeg synes forøvrig skjortene fra Jean Paul er kjempefine.

Beige skjorte og brun genser ville jeg styrt LANGT unna, postuniform much?

Skrevet

Takk for enda flere gode innspill! Det var fint å høre at andre også synes lyseblått er fint til, for det synes jeg også, men ble akutt usikker i butikken.

Men da tror jeg at jeg prøver å finne en lyseblå skjorte eller en hvit med mørkebrune striper eller ruter. Det burde jo la seg gjøre.

(AnonymBruker: Hehe, jeg vurderte faktisk å kjøpe lilla genser.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...