vennskap82 Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Jeg har ikke helt oversikt på sofamarkedet, og håper dere kan være så snille å hjelpe meg når det gjelder valg av sofa som skal inn i en ett roms leilighet:) Kjempetakknemlig for tips! Gjerne med bilder! Kunne ideelt tenkt meg en sofa som er: *noenlunde myk og god å sitte i *gjøre den om til sovesofa ved gjester *med sjeselong *mulighet for oppbevaring under sitteputene Finnes den kombinasjonen til en overkommelig pris, eller må man velge mellom funsjonalitetene?? Thank u thank u! Solskinnshilsener fra Bergen
viren Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 Det er ikke noe problem å finne en sovesofa med sjeselong: Ikea har en, men det spørs hvor stor plass du har: Sofa med sjeselong. Denne er fra Skeidar og tar mindre plass. Også en fra Bohus. Jeg ville tatt turen innom de aktuelle stedene og prøvesittet sofaene, min erfaring er at sovesofaene ofte er hardere enn sofaene som ikke er beregnet til det (men det er garantert forskjeller fra type til type).
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 Jeg har: http://www.a-mobler.no/a/produktvisning.aspx?k=1&u=50&item=T%C3%8512406 tror nok det er samme omtrent som den fra Bohus. Kommer jo litt ann på hvor stor leilighet du har, men den passer inn i vår lille 2-roms... ok å sitte i, men trenger ekstra puter i siden, sjeselongen kan endres i den retningen man vil (i forhold til den på ikea)... oppbevaringsplass i sjeselong delen;-) Vi er i hvertfall fornøyd (hatt den i ca 1 mnd),,,
Auri Skrevet 9. desember 2010 #4 Skrevet 9. desember 2010 Du nevner ikke noe som ca. pris du har sett for deg? Det er ganske avgjørende. De flest sovesofaer med sjeselong har oppbevaring. Ikke finn på å kjøpe på Jysk. Har den selv, den er grusom å sitte i.
vennskap82 Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2010 Takk folkens!:)Blir glad jeg får svar, så thank u!Jeg ser nå bort i fra sovesofa med sjeselong tror jeg- jeg har mest bruk for en sofa som er god å sitte i enn av en gjesteseng- sofan skal jeg tross alt bruke så og si daglig. Ja kjente at den jysk hadde inne var lite comfy, i likhet med andre sovesofaer så er de harde. Jeg lurer på om jeg kan finne en treseters med en tilhørende puff med oppbevaringsmulighet- kanskje det er en bedre løsning?? eller tar puffen mye plass i forhol til hvor mye man kan oppbevare i den? Noen som har tips der? GJERNE med bilder! Jeg tenker vel sånn i prisklassen opp til 5-6000 (evt på finn) Takker og bukker for tips og vink!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå