FangeLiv Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Har en ny Macbook pro som jeg skal til og installere. I veiledningen står det at når man kobler til strømforsyningen skal det lyse gult når det lader og grønt når det er fullt. På min lyser det rødt (altså på det bittelille lyset på hodet som festes til maskinen). Hva betyr det?
Gjest fireflies Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 min macbook lyser alltid rød når den lades.
Yasi Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 Har en ny Macbook pro som jeg skal til og installere. I veiledningen står det at når man kobler til strømforsyningen skal det lyse gult når det lader og grønt når det er fullt. På min lyser det rødt (altså på det bittelille lyset på hodet som festes til maskinen). Hva betyr det? Hmm.. Min lyser gult/oransje når den lader opp ja. Har ikke opplevd at den lyser rødt før =/ Men så lenge den blir fulladet og lyser grønt til slutt bør det vel i grunn ikke spille noe rolle at den lyser rødt.. Eller?!
FangeLiv Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2010 Hmm.. Min lyser gult/oransje når den lader opp ja. Har ikke opplevd at den lyser rødt før =/ Men så lenge den blir fulladet og lyser grønt til slutt bør det vel i grunn ikke spille noe rolle at den lyser rødt.. Eller?! Nei, enig. Jeg bare lar laderen stå og venter på at det blir grønt. Hvis det evt aldri blir grønt får jeg ta problemet derfra. Tusen takk
Yasi Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 Nei, enig. Jeg bare lar laderen stå og venter på at det blir grønt. Hvis det evt aldri blir grønt får jeg ta problemet derfra. Tusen takk Det er nok det lureste Bare hyggelig =)
aluminium Skrevet 6. desember 2010 #6 Skrevet 6. desember 2010 Lyser den rødt står det også "Lader ikke" i menylinjen. Hvis det ikke gjør det så er det mest sannsynlig det oransje lyset du tror er rødt. De er faktisk ganske like. Den skal skifte til grønt når den er fulladet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå