Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en ny Macbook pro som jeg skal til og installere. I veiledningen står det at når man kobler til strømforsyningen skal det lyse gult når det lader og grønt når det er fullt. På min lyser det rødt (altså på det bittelille lyset på hodet som festes til maskinen). Hva betyr det?

Videoannonse
Annonse
Gjest fireflies
Skrevet

min macbook lyser alltid rød når den lades.

Skrevet

Har en ny Macbook pro som jeg skal til og installere. I veiledningen står det at når man kobler til strømforsyningen skal det lyse gult når det lader og grønt når det er fullt. På min lyser det rødt (altså på det bittelille lyset på hodet som festes til maskinen). Hva betyr det?

Hmm.. Min lyser gult/oransje når den lader opp ja. Har ikke opplevd at den lyser rødt før =/ Men så lenge den blir fulladet og lyser grønt til slutt bør det vel i grunn ikke spille noe rolle at den lyser rødt.. Eller?!

Skrevet

Hmm.. Min lyser gult/oransje når den lader opp ja. Har ikke opplevd at den lyser rødt før =/ Men så lenge den blir fulladet og lyser grønt til slutt bør det vel i grunn ikke spille noe rolle at den lyser rødt.. Eller?!

Nei, enig. Jeg bare lar laderen stå og venter på at det blir grønt. Hvis det evt aldri blir grønt får jeg ta problemet derfra.

Tusen takk :)

Skrevet

Nei, enig. Jeg bare lar laderen stå og venter på at det blir grønt. Hvis det evt aldri blir grønt får jeg ta problemet derfra.

Tusen takk :)

Det er nok det lureste ;) Bare hyggelig =)

Skrevet

Lyser den rødt står det også "Lader ikke" i menylinjen. Hvis det ikke gjør det så er det mest sannsynlig det oransje lyset du tror er rødt. De er faktisk ganske like. Den skal skifte til grønt når den er fulladet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...