Chiyo Skrevet 8. desember 2010 #22 Skrevet 8. desember 2010 Det er ingen dukke. Det ble aldri bevist som fake. En dukke har ikke finner ytterst på hendene for eksempel. Se 01:17. Man kan jo lage en dukke selv. Hvis man vil ha en skummel død havfrue dukke som ser ut som en skummel mumie med finner, så skal vel det gå an å lage.
SusanneGullet Skrevet 8. desember 2010 #23 Skrevet 8. desember 2010 Ja de finnes. Kunne håpe dette var sant jeg Men jeg vil ikke at ekte havfruer skal være skummle da, skremmer unga
Sequax Skrevet 8. desember 2010 #24 Skrevet 8. desember 2010 Tenk så utrolig eventyrlig det hadde vært om det gjorde det! :rødme: Hilsen ei som syntes Ariel var den mest interessante "åpenbaringen" ever, back in the day...
Chiyo Skrevet 8. desember 2010 #25 Skrevet 8. desember 2010 Jeg elsker Den Lille Havfuren (både 1 og 2). Jeg har tenkt å se på den i julen. Koser meg skikkelig med Disney filmer.
Jaenelle Skrevet 8. desember 2010 #27 Skrevet 8. desember 2010 Vel, de sier jo at bare 1/3 av havet er undersøkt, så eg vil ikkje utelukke noko Men, når det er sagt, så er det kanskje også litt fordi at eg skulle ønske de fantes..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå