Gå til innhold

Tilbehør til rød kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på julefest i romjula og skal ha en rød kjole på meg, men er usikker på valg av tilbehør. Hvilken farge på skoene vil passe best; hvit, svart eller sølv? Enn på veska? Kan jeg ha rød leppestift på meg eller blir det for mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svart, Rød leppestift ville jeg sakt ble for mye

Skrevet

Svart eller hvitt, absolutt ikke sølv tror jeg.

Leppestiften kommer helt an på rødfargen. Er den skikkelig knæsj blir det nok fort for mye.

Gjest Nanne70
Skrevet (endret)

Litt avhengig av om kjolen har en varm eller kald rødfarge, ville jeg gått for sølv eller gull, svart eller hvitt blir for harde kontraster, etter min mening. Alternativt kan det være flott med sko i samme farge som kjolen, og en veske i svart eller metallic. Nude sko og veske i samme farge som kjolen er også en mulighet.

Endret av Nanne70
Skrevet

Spørs også på fargene dine, er du brunette/blond, osv.

Er du mørk i håret, syns jeg fint du kan ha rød lebestift i tillegg og mørke sko/veske.

Men sølv og gull er fint til.

Skrevet

Takk for svar :)

Rødfargen er varm, og litt mørk. Kanskje blodrød? Ikke fullt så sterk kanskje.. Hm, vanskelig å forklare :P Passer kanskje best med gull siden fargen er varm?

Jeg er mørk blond, omtrent som dette: http://www.wiggoddess.com/images/27GR.jpg

Skrevet

Jeg ville styrt unna rød leppestift. Sorte sko og sort veske kan fungere fint, det samme kan gull og sølv. Det kommer an på både deg og kjolen, så er litt vanskelig å si. Du har ikke bilde av kjolen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...