Lmsk Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Hva legger du i ett åpent forhold? Er det slik at man kan være med andre samtidig som man er med den personen?
Tulling Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 jeg kunne aldri tenkt meg det, men forbinder med at man kan gå ut og ha så mange ONS man vill og generelt andre romantiske mindre seriøse forhold på siden.
Gjest Raindrops Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 Jeg er nesten latterlig monogam, så et åpent forhold for meg er uansett uaktuelt. Men det jeg legger i et åpent forhold er at man har en kjæreste/ektefelle/whatnot, som man elsker og respekterer, samtidig som det er en enighet om at man kan ha sex med andre i større eller mindre grad. Jeg synes det er synd at det er så mange fordommer omkring slike forhold, at noen mener man ikke elsker partneren om man klarer å ha sex med andre med god samvittighet. Jeg går ut i fra at de som lever i slike forhold lager sine egne regler og grenser som begge er komfortable med, og da kan jeg ikke se at det er noe galt i måten de velger å leve på. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå