Gå til innhold

En deilig natt...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde deilig sex i inatt, etter alle på festen hadde sovnet...

Dette var andre gangen vår... vi hadde sex etpar ganger iløpet av en natt i sommer også.

Vi er gode venner, men ingen i vennegjengen vet om oss. Det er en pirrende hemmelighet, ubevisst igrunn.

Inatt da alle hadde lagt seg, snudde jeg meg og møtte blikket hans. Vi visste begge hva som ventet. Kyssene var intense, intense hender. Jeg blir så fort tent av han. Sangteksten: du tenner meg som en lighter... kunne ikke passet bedre.

Flere rundt, i sofaen, stuegulvet, gangen, oppgangen i blokka, og intense kyss og kjærtegn da vi var ute og spaserte... Like intense hver eneste gang, et sug, en enorm tiltrekningskraft mellom oss. vi sliter med å holde fingra av fatet rett og slett så fort vi er alene i et rom.

Det kribla i kroppen hvert eneste sekund jeg var i nærheten av han, fra første sekund jeg så han igår, og det gjør det fortsatt igrunn. mesteparten av tiden vi var sammen ble dog tilbrakt med flere venner og da har vi det samme forholdet og tonen oss i mellom som vi alltid har tatt.

Vi sov hver for oss. Men jeg lå i armkroken hans på sofaen før vi la oss på hvert vårt rom. Han lå bare og strøk meg. Vi har kjent hverandre i 5-6 år nå og er veldig trygge på hverandre, men dette er noe helt nytt. Men jeg har alltid vært veldig betatt av han.

Det er intense følelser dette, har aldri noensinne opplevd slik intensitet med noen. Det er fysisk og psykisk altoppslukende.

Er det slik det føles med mannen i sitt liv?

Er det slik det føles å ha funnet den rette? The one and only?

If so, så har jeg ikke funnet det.... for jeg er ikke sammen med denne mannen.... jeg er sammen med en annen som jeg har det bra med, vi er gode venner igrunn, men til tider kun det.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaaaaaaaaaaaa det er sliiiiiiiiiiiiik! du har funnet den rette...

• Liker 1
Skrevet

Ble bare usikker på om det er sånn det faktisk føles, har aldri følt det sånn før.... Noensinne... og jeg skulle gjerne hatt den følelsen hver dag, våknet til han hver dag.

Skjønner bare ikke at det kan være mulig med så sterke følelser og så sterkt begjær....

Skrevet

Er det mulig å første virkelig kjenne de sterke følelsene og begjæret, den intensiteten først når man er 30?

Jeg har hadde sex med noen forskjellige menn tidligere, men aldri opplevd å ha så konstant lyst på en mann før. og jeg elsker så og si alt ved han. han har sine feil han og såklart, men de kjenner jeg godt og de er endel av han som persone. Han hadde ikke vært den deilige mannen han er uten dem.

Har lyst til bare kaste meg uti det, men kan ikke.

Skrevet

Da må du bare ordne deg sånn at du kan, da! Enkelt og greit!

Så lenge du ikke har barn, vel og merke!

Skrevet

Jeg har barn, det er det som gjør det vanskelig, ellers hadde det vært over for en stund siden tror jeg.

Skrevet

Men samtidig, barna kjenner han også kjempegodt, og de er veldig glad i han også og han er helt vidunderlig med barna....

Selv har han slått fra seg tanken på barn, med tanke på alderen hans nå og at han har det bra slik han har det. Men han har ikke noe imot å bli sammen med noen med barn.

Men han ser at han i et forhold, selv om det startet idag, ville ta litt tid før barn hadde vært rett og han har ikke lyst til å bli en gammel pappa. Men gjerne stepappa dersom det er slik det blir, for han elsker barn sånn ellers...

Gjest tronder
Skrevet

Uansett, ikke vær egoistisk og gi mannen/kjæresten din beskjed om at du knuller en kompis i ny og ned. Så kan du vurdere hva du vil i etterkant når stormen har lagt seg

Skrevet

Er det dette som kalles midtlivskrise?

Skrevet

Isåfall har jeg hatt midtlivskrise siden jeg var 25....

Skrevet

Dette hørtes ut som en jævelig deilig opplevelse, sånn sexmessig....

Kjip situasjon, men selve sexen og følelsene du beskriver er utrolig deilige følelser.

Det er jaggu ikke lett å skulle skille hva som er ekte følelser eller ikke heller, hva man skal velge osv.

Ting er ikke svart/hvitt slik mange tror.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...