AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 Hei! Andre som har brukt denne (http://www.nivea.no/products/show/8777) og opplevd at deler av huden på nesen også har blitt dratt av? Og ja, jeg fulgte selvfølgelig bruksanvisningen
Gjest Katee Skrevet 5. desember 2010 #2 Skrevet 5. desember 2010 Har brukt den flere ganger, men har aldri opplevd det du beskriver. Au!
Tulling Skrevet 5. desember 2010 #3 Skrevet 5. desember 2010 Har brukt den flere ganger. Har ikke mistet hud slik du beskriver.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #4 Skrevet 5. desember 2010 Har brukt den flere ganger, men har aldri opplevd det du beskriver. Au! Lite flaut spm om disse Jeg kjøpte de for en stund siden. På den ene siden er det jo lim på, som sitter fast i det gjennomsiktige arket som man drar den av fra. På andre siden er det jo mjuk flece. Jeg ville jo tro det var flecen som skulle sitte inntil huden, men når jeg prøvde det, så satt fingrene mine fast i limet på den stripsen, slik at den bare fulgte med hendene mine. Når jeg satt den me limet ned, så det ut som den ikke fjerna noe, men jeg fikk myyye renere nese og hake. Og i linken trådstarter gav står dette: •Den spesielle myke fleecen er svært myk på huden og stripsene fester seg bedre på ujevne områder i ansiktet, spesielt nesen. Så flecen skal være mot huden? Hvordan får dere festet den uten at limet sitter fast i fingrene og følger med igjen?
Gjest Katee Skrevet 5. desember 2010 #5 Skrevet 5. desember 2010 Eh, jeg har alltid hatt fleecen ut fra huden, altså at jeg fester stripsene med den siden med lim på direkte på huden. Er det feil altså??? Ops!
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #6 Skrevet 5. desember 2010 Eh, jeg har alltid hatt fleecen ut fra huden, altså at jeg fester stripsene med den siden med lim på direkte på huden. Er det feil altså??? Ops! Jeg vet ikke. Som sagt, prøver jeg å sette flecen mot huden så drar bare fingrene med seg den igjen med limet men virka jo som i settninga jeg kopierte fra linken at flecen skal mot huden :o
Gjest Katee Skrevet 5. desember 2010 #7 Skrevet 5. desember 2010 Men hva er da limen til egentlig? :klø: Pussig!
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #8 Skrevet 5. desember 2010 Men hva er da limen til egentlig? :klø: Pussig! Jeg vet ikke.. Til å holde det gjennomsiktige arket de er festet på fast? hihi nei vet ikke jeg altså.. Skjønner ikke vits med myk flece som skal være myk mot huden når den ikke berører huden engang Det funket nå med limet mot huden, det føltes mye renere. Men så ikke på limet at den hadde dratt med seg noen ting, så helt ren ut
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #10 Skrevet 5. desember 2010 Steike! Jeg må prøve dette i morgen Hehe fortell hvordan det gikk da:p Da jeg og venninna mi prøvde det, så tok vi først me limet mot. Men så var jo stripene helt ren når vi tok det av, så tenkte vi at det kanskje ikke var rett, siden flece siden var den rue. Så vi tenkte flecen tok mer med seg. Så prøvde vi, brukte mye vann og skulle sette på.. Men den fulgte bare med fingra kanskje man ikke må dra av det gjennomsiktige arket før det har stivna litt på nesa
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #11 Skrevet 5. desember 2010 Man må jo ha limet ned mot huden, ellers klarer ikke hudormene å sette seg fast.
mari4ever Skrevet 6. desember 2010 #12 Skrevet 6. desember 2010 Men hva er da limen til egentlig? :klø: Pussig! haha:p du er litt søt da:) det er limet mot huden lille venn:) hudormene må jo festes til plastert, slik de kan dras av etter 10-15 min:)
Gjest Katee Skrevet 6. desember 2010 #13 Skrevet 6. desember 2010 haha:p du er litt søt da:) det er limet mot huden lille venn:) hudormene må jo festes til plastert, slik de kan dras av etter 10-15 min:) Men ikke hvis fleece-siden skal inn mot huden slik det blir påstått her, da kommer jo limet ut fra huden??? Men jeg kan godt være søt jeg
Jade Skrevet 6. desember 2010 #14 Skrevet 6. desember 2010 Jeg har brukt en annen type. Biore, eller noe sånt. Og der skal ihvertfall den glatte siden inn mot huden. Den som er mot plastikken og som er lim på. Noe annet ville vært totalt ulogisk Men jeg skjønner godt at man blir forvirret, når de skriver at den nye myke overflaten er så god mot huden. Det har hendt at den ikke har dratt med seg noe, men da har jeg prøvd igjen. Gjerne hatt godt med varmt vann i ansiktet for å åpne porene. Og passe på å få den helt inn "i" huden før den stivner.
Gjest Katee Skrevet 6. desember 2010 #15 Skrevet 6. desember 2010 Jeg har brukt en annen type. Biore, eller noe sånt. Og der skal ihvertfall den glatte siden inn mot huden. Den som er mot plastikken og som er lim på. Noe annet ville vært totalt ulogisk Men jeg skjønner godt at man blir forvirret, når de skriver at den nye myke overflaten er så god mot huden. Det har hendt at den ikke har dratt med seg noe, men da har jeg prøvd igjen. Gjerne hatt godt med varmt vann i ansiktet for å åpne porene. Og passe på å få den helt inn "i" huden før den stivner. Ja, jeg har som sagt brukt siden med limet inn mot huden tidligere, men nå er jeg totalforvirret
Gjest Katee Skrevet 6. desember 2010 #16 Skrevet 6. desember 2010 Jeg måtte bare sjekke min egen bruksanvisning. Der står det at den siden som ikke er ru, skal inn mot huden, så da tolker jeg dette som at lim-siden skal inn mot huden
mari4ever Skrevet 7. desember 2010 #17 Skrevet 7. desember 2010 Jeg måtte bare sjekke min egen bruksanvisning. Der står det at den siden som ikke er ru, skal inn mot huden, så da tolker jeg dette som at lim-siden skal inn mot huden hehe kanskje greit å finne frem bruksanvisningen med en gang da neste gang:) det er limet mot nesen. du må huske å fukte nesa med vann å så fester du plasteret på
Gjest Katee Skrevet 8. desember 2010 #18 Skrevet 8. desember 2010 hehe kanskje greit å finne frem bruksanvisningen med en gang da neste gang:) det er limet mot nesen. du må huske å fukte nesa med vann å så fester du plasteret på Jeg vet
Gjest Katee Skrevet 8. desember 2010 #20 Skrevet 8. desember 2010 Hvor får man kjøpt de? : D Kjøpte mine på H&M
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå