Gjest Lykkeliky Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 Tenker på å bake litt til jul, men er usikker på når jeg kan begynne, har panikk for at jeg skal spise noe "gammelt" :-) Jeg tenker på f.eks sirupssnipper, Sarah Bernard, Kokkosmakroner og kransekakestenger...
dobby Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 Tørre kaker, som sirupssnippar og pepperkaker, held seg kjempelenge utan å bli gamle. Så dei kan du trygt bake no. Meir "fuktige ting", som delfiakake og slikt, ville eg kanskje venta litt lenger med.
hercules kitchen Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 Tenker på å bake litt til jul, men er usikker på når jeg kan begynne, har panikk for at jeg skal spise noe "gammelt" :-) Jeg tenker på f.eks sirupssnipper, Sarah Bernard, Kokkosmakroner og kransekakestenger... Hvis du har lyst til å begynne nå så er kokkosmakroner helt ok å begynne med, samme gjelder mandelflarn. Så lenge de ligger tørt og i lukket boks holder de seg kjempelenge.
Dine Skrevet 9. desember 2010 #4 Skrevet 9. desember 2010 Hva med diverse hjemmelagede kjeks og sjokolade? Har tenkt å smelte sjokolade og ta inn chilli, rosiner og peanøtter - kan dette holde seg til julaften?
Jentepusen Skrevet 9. desember 2010 #5 Skrevet 9. desember 2010 Tenker på å bake litt til jul, men er usikker på når jeg kan begynne, har panikk for at jeg skal spise noe "gammelt" :-) Jeg tenker på f.eks sirupssnipper, Sarah Bernard, Kokkosmakroner og kransekakestenger... Min kollega sier at sara bernard holder seg veldig bra i frysen. Men det er vell avhengig av hvilken krem man bruker. Hun hadde en anderledes fyll en det jeg har smakt før (ikke sjokolade). Sånn suksess terte krem, med marsipanlokk på. Supergod!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå