Gjest anonym Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 Vi bor i et hjem hvor vi svært ofte får besøk. Har 2 barn og får ALDRI "ro" slik at vi kan ha sex. Kvaliteten på hyrdestunden blir laber når vi vet at det hele tiden kan komme noen. Mulig vi er litt sjenerte, men det føles så kleint å bli "oppdaget". (Gjester ser jo at vi er hjemme - lys, bil i gården osv) På kvelden/morgen funker det ikke da det fort blir for planlagt slik at gnisten blir borte. Utenom noen "dirty weekends" av og til blir det aldri stemning for sex i vårt eget hjem. Skulle ønske at vi kunne ha et normalt sexliv hjemme også. Andre som har samme erfaring og kommet frem til en løsning?
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 Hvor gamle er barna? Hvem kommer hele tiden på besøk?
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 Dere kan bare la vær å åpne døra hvis noen ringer på, du vet det? Og hvis vedkommende som ringte på, spør dagen etter på om hvorfor dere ikke åpnet når lyset var på og bilen var der, så kan dere bare si at dere var opptatte. Dere har også full rett til å si "det passer ikke i dag" om noen ringer på mobilen og spør om de kan komme på besøk. Dette gjelder også vennene til barna deres. Kan ikke deres barn dra på besøk til vennene sine en gang i blandt også, for eksempel? De MÅ ikke være hos dere hele tiden. Herregud, det er dere selv som skal sette grenser og det er dere som bestemmer hvordan fritiden deres skal bli brukt. Det er ikke farlig å si nei
Gjest anonym Skrevet 7. desember 2010 #5 Skrevet 7. desember 2010 Dere kan bare la vær å åpne døra hvis noen ringer på, du vet det? Og hvis vedkommende som ringte på, spør dagen etter på om hvorfor dere ikke åpnet når lyset var på og bilen var der, så kan dere bare si at dere var opptatte. Dere har også full rett til å si "det passer ikke i dag" om noen ringer på mobilen og spør om de kan komme på besøk. Dette gjelder også vennene til barna deres. Kan ikke deres barn dra på besøk til vennene sine en gang i blandt også, for eksempel? De MÅ ikke være hos dere hele tiden. Herregud, det er dere selv som skal sette grenser og det er dere som bestemmer hvordan fritiden deres skal bli brukt. Det er ikke farlig å si nei Barna er 6 og 14..... Takk for tips. Dere har nok rett, men samboerinnen synes nok det er dummere enn meg. Hun synes det blir litt åpenbart for andre at vi har "et sexliv" - hun føler seg ubekvem med dette. Jeg forstår henne godt, men jeg mener samtidig at hun bør "drite litt i hva andre tenker" Selv om jeg mener hun bør se dette anderledes og frigjøre seg selv kan jeg ikke gjøre noe med hennes følelser rundt dette. Tror rett og slett det er slik at min sambo' ikke ser seg selv som et seksuelt "vesen" midt oppi ungstri og hyppige besøk. Når vi har en "dirty weekend" som kjærester er hun kåt - skulle ønske vi fikk til dette i hverdagen. Dvs et normalt sexliv - jeg føler dette hadde knyttet oss så mye mer sammen. Vi er 39 år begge to.
Independent_ Skrevet 7. desember 2010 #6 Skrevet 7. desember 2010 Kona di bør tenke på at det er viktigere å pleie forholdet enn å opprettholde en hyggelig fasade overfor besøkende. Sex er veldig viktig i et forhold. Så hvis dere er glade i hverandre så låser dere døra, legger barna, og tar dere en koselig, romantisk hyrdestund sammen i deres eget hjem 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #7 Skrevet 7. desember 2010 Hvis dette er så vanskelig for henne kan dere vel bare låse døra og si at dere var ute og gikk en tur?
Hanselot Skrevet 8. desember 2010 #8 Skrevet 8. desember 2010 Barna er 6 og 14..... Takk for tips. Dere har nok rett, men samboerinnen synes nok det er dummere enn meg. Hun synes det blir litt åpenbart for andre at vi har "et sexliv" - hun føler seg ubekvem med dette. Jeg forstår henne godt, men jeg mener samtidig at hun bør "drite litt i hva andre tenker" Selv om jeg mener hun bør se dette anderledes og frigjøre seg selv kan jeg ikke gjøre noe med hennes følelser rundt dette. Tror rett og slett det er slik at min sambo' ikke ser seg selv som et seksuelt "vesen" midt oppi ungstri og hyppige besøk. Når vi har en "dirty weekend" som kjærester er hun kåt - skulle ønske vi fikk til dette i hverdagen. Dvs et normalt sexliv - jeg føler dette hadde knyttet oss så mye mer sammen. Vi er 39 år begge to. Nå har dere to barn så noen jomfru Maria vil vel aldri samboeren din bli. Det virker ikke som det er du som er problemet her. Får dere så mye besøk etter klokka ni på kvelden at det faktisk blir ett problem i forhold til å få tid for dere selv, eller er det tanken på at naboene "tror" at nå har dere sex som er problemet?
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 8. desember 2010 #9 Skrevet 8. desember 2010 Hvis problemet til fruen er at hun ikke vil ha sex, fordi da kan andre skjønne det, vel.. Da har hun faktisk problemer som hun trenger hjelp med. Dette sier jeg ikke for å være slem, altså.
Fantomina Skrevet 8. desember 2010 #10 Skrevet 8. desember 2010 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Husplante Skrevet 8. desember 2010 #11 Skrevet 8. desember 2010 At det er åpenbart at dere to har et sexliv burde da være en selvfølge. Dette må nok kona di bare innse og godta. Det er ubegrunnet frykt for at noen skal tro noe skittent om andre helt sikkert, og etter min mening er dette irellevant frykt. Det ville vært litt verre om vennene og naboene hennes tror at dere to aldri har sex og er avholdsmennesker begge to; da ville det vært noe veldig galt. Man kan nesten ikke gå rundt å frykte alt som er her i verden, og går frykten så langt at det påvirker livskvaliteten deres så heter vel dette angst. Drit i hva andre mener, lås døra og ha sex! Ingen har RETT til å være på besøk hos dere når dere har sagt nei.
The Kitten Skrevet 8. desember 2010 #12 Skrevet 8. desember 2010 Jeg tror ungene er bevis på at hun har hatt sex før. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå