Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 De går begge på barneskolen. I dag på besøl hos oss syntes jeg han gutten oppførte seg ganske bøllete og skulle absolutt "ta" min sønn flere ganger. Er dette normal oppførsel blandt gutter? Jeg må si jeg liker det egentlig litt dårlig og har lite lyst til å at de skal møtes noe mere. Vet at faren til denne gutten er voldelig også.
Hanselot Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 De går begge på barneskolen. I dag på besøl hos oss syntes jeg han gutten oppførte seg ganske bøllete og skulle absolutt "ta" min sønn flere ganger. Er dette normal oppførsel blandt gutter? Jeg må si jeg liker det egentlig litt dårlig og har lite lyst til å at de skal møtes noe mere. Vet at faren til denne gutten er voldelig også. Din sønn har vel kanskje en mening om denne gutten? Syns han det er greit uten at han lar seg ydmyke så er det vel greit? Hvis ikke så hiver du ham på dør (ikke sønnen).
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2010 #3 Skrevet 7. desember 2010 Din sønn har vel kanskje en mening om denne gutten? Syns han det er greit uten at han lar seg ydmyke så er det vel greit? Hvis ikke så hiver du ham på dør (ikke sønnen). Om han synes det er greit å la seg bli ydmyket??? Ja, det nettopp det det dreier seg om! Min sønn er snill og sjenert og jeg er redd han lar seg bli herset med, og ikke tør å si at nok er nok. Jeg så han ble nokså trist. Ikke rart voksne menn blir voldelige med slike holdninger..
Hanselot Skrevet 8. desember 2010 #4 Skrevet 8. desember 2010 Vet ikke om du leste eller forstod det jeg skrev...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå