Gå til innhold

HVEM kommer til Norge?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

På fredag hørte jeg på P3 og fikk såvidt med meg at de skulle ha en konkurranse i morgen, mandag, hvor man kunne vinne billetter til et STORT band som kommer til Norge. Men de kunne ikke si hvem det var snakk om! Og si dag skriver Live Nation på Twitter at "det kan være lurt å skaffe seg tilgang til forsalg på billetter i disse tider." OG SÅ topper de det hele med å skrive " i morgen kl 0900..."

Damn them! En stakkar som meg blir jo helt FRA SEG! Kommer til å bli såååå skuff hvis det er AC/DC eller Iron Maiden eller noe av det MØLET igjen!

Noen som vil gjette? :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ikke vet jeg, men Iron Maiden er det iallefall ikke, for de kommer 6. juli. Alice Cooper er det nok heller ikke, for han skal varme opp for Maiden.

Metallica, kanskje? Men da er det rart det ikke har vært noe skriverier om det i nettavisene. Nei, ikke vet jeg altså. Beklager! :sjenert:

Men kjenner forresten at jeg også ble ganske nysgjerrig nå.

Er spent på om noen andre vet det. :popcorn:

Edit#1: skrivefeil

Edit#2: Eneste jeg så på billettservice som har billett som kommer for salg de nærmeste dagene, er BENNY BORG, men det var vel neppe han det var snakk om. :fnise:'

Edit#3: Ser uansett at billettene til Benny kommer for salg først mandag 13.

Etter å endret innlegget tre ganger på få min, burde jeg kanskje ta et hint å gå og legge meg. Natta :natti:

Endret av Gyngehest
Skrevet

Skuff!! My Chemical Romance... :filer:

Ja, jeg vet at de har crazy-ass fans her i landet, men kjeeeedeliiiiig for meg.

Skrevet

Det var no' dritt! :kjefte::sukk:

Skrevet

Skuff!! My Chemical Romance... :filer:

Ja, jeg vet at de har crazy-ass fans her i landet, men kjeeeedeliiiiig for meg.

Er de store? Har knapt hørt om dem jeg... :sjenert:

Skrevet

Ja, de er store, men ikke for alle. De har visstnok en fanbase som er helt sinnsyke. Spyr, besvimer og lager homoerotiske noveller basert på bandmedlemmene.

Jau, jau. :Gjesp:

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Det er jo stort for fjortisene da... Gleder meg til Ozzy, jeg! :D

Skrevet (endret)

Det var skikkelig nedtur, det!

Endret av cilipili

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...