Gå til innhold

Gave til par som gifter seg i utlandet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

fikk vite i dag at en venninne av meg i Tsjekkia skal gifte seg allerede 18. desember pga graviditet (skulle egentlig gifte seg i påsken). De skal bare ha et lite bryllup med nærmeste familie og noen få venner, men jeg vil likevel sende noe i posten.

Det bør helst ikke være for tungt/for skjørt/for stort siden det skal sendes... Tenkte litt på noe typisk "norsk" design (hun har vært på utveksling her)... Ideer? Jeg bør helst sende gaven allerede i morgen/tirsdag for å vite at den kommer frem i tide...

Videoannonse
Annonse
Gjest Spinell
Skrevet

Kommer litt an på hva det skal koste, men ullpledd eller pute fra Rørostweed byr jo på uknuselig norsk design :)

Skrevet

Kjempefin idé i utgangspunktet, men det blir kanskje litt dyrt. Tenkte egentlig bare sånn 3-500 kr, siden skal sende med noe til babyen (selv om det er en stund til den kommer) også og jeg ikke skal i bryllupet... :sjenert:

• 2 uker senere...
Skrevet

Send pent pakket inn boks med ploroidbilde av gaven :kaffekopp:

Skrevet

Send pent pakket inn boks med ploroidbilde av gaven :kaffekopp:

Hehe :fnise: ... men paret BOR jo i Tsjekkia, eller har jeg misforstått nå? Altså, de har bryllupet i sitt eget land, altså kommer de ikke hjem til Norge og kan få gaven der...

Skrevet

en liten bunad til babyen kanskje? Og en liten ting til dem, en sølje eller noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...