Gå til innhold

Spør nå dere jenter jeg, hvordan gjør jeg dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Tenkte kanskje dere jenter kan hjelpe meg med noen svar.

Jeg er meget interresert i ei jente, jeg vet hun liker meg, men om hun er interresert vet jeg ikke. (jada, jeg VET vi gutter er dårlige til å ta hint). Så.. jeg vil at hun skal vite at jeg er interresert, og jeg vil finne ut om hun er intr. i meg. Hvordan burde jeg gjøre det? Skal jeg enkelt og greit si det rett ut, skal jeg gå rolig fram og se hva som skjer, skal jeg alliere meg med ei vennine av henne.. eller? hva skal jeg? :) Takknemlig for svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan vet du at hun liker deg, da? Merker du det, har hun sagt det, har noen andre sagt det?

Skrevet

han skriver jo at han IKKE vet det...

Skrevet

Da jeg var singel så syns jeg den "interessert i - praten" var ganske klein, og ønsket helt klart ikke å ha den med gutter. Fordi at hvis en person ikke er gjensidig interessert, og den som er interessert sitter å brer ut sine følelser for den andre, så kan det bli en ganske pinlig situasjon.

Det jeg hadde gjort hvis jeg var deg, var å tilbringe mer tid sammen med denne personen alene. Når det er bare dere to sammen så kan du kjenne på kjemien som er mellom dere. Hvis kjemien er god, og du flørter åpenlyst med henne og hun flørter tilbake, får du bekreftelsen du trenger.

Skrevet

Litt vanskelig å svare på egentlig . Hvordan du hinter til en person du er interresert i er jo forskjellig fra person til person hva som passer, hvis du skjønner hva jeg mener :P

Du kan jo prøve å se litt lenger på henne enn vanlig, hvis du møter blikket hennes, så smiler du forsiktig og holder blikkontakten litt. Er ikke så vanskelig for jenter å misforstå den hvis du gjør det riktig da. Men det kommer jo helt an på om du pleier å gjøre det til henne osv...

Ikke snakk med venninnen, det blir litt sånn "hei, kan ikke du spørre x om vi kan bli sammen-barneskole opplegg :P

Du sier at du vet at hun liker det, men at du ikke vet om hun er interresert? Prøv å legg litt merke til om hun smiler mer når hun er rundt deg og prater med deg, om hun ler mer med deg enn med andre gutter. Virker interresert i det dere prater om, om hun ser på deg og prøver å få blikkontakt. Det er mye forskjellig, men det er jo veldig vanskelig å svare når man ikke kjenner noen av dere

Skrevet

Er enig i mye av det de over meg skriver, finn på noe med henne, bare dere to. Det kan være å gå på en kafe eller spille bowling eller whatever, gjør det til et lett møte, som ikke blir date-aktig. På den måten blir dere bedre kjent, og kan kjenne litt på følelsene overfor hverandre. Du viser jo også at du er intr. i henne på den måten. Ha mer kontakt med henne, men pass på så det ikke blir for mye, er lett å bli skremt vekk av slikt!

Lykke til! :)

Skrevet

Spør om hun vil bli med deg ut på middag en dag. Enkelt og greit.

Skrevet

Spør om hun vil bli med deg ut på middag en dag. Enkelt og greit.

Middag kan fort bli klein og pinlig, ville satset på noe mindre formelt første gangen du ber henne med ut.

Skrevet

han skriver jo at han IKKE vet det...

Nei..?

Jeg er meget interresert i ei jente, jeg vet hun liker meg, men om hun er interresert vet jeg ikke.

Skrevet

En kaffe er gjerne en bra start :). Ofte hyggelig å bare snakke litt, så får du kansje noen hint om hva hun liker å gjøre så kan du få en ide om noe mer å finne på sammen..;) Lykke til!

Skrevet

Kontaktannonse har blitt fjernet.

MissStiles, mod

Gjest brutal_mann
Skrevet

Spør om hun vil finne på noe med deg. Vil hun det så er det mulighet at hun vil noe mer enn å bare pule. Sier hun nei så kan du drite i alt.

Skrevet

brutal_mann: jeg ler meg i hjel av linkene du har i signaturen din! :ler:

Skrevet

jeg ville bedt henne med ut på kaffe, ev fått n felles venn av dere bgge til å invitere en gjeng på film kveld eller noe lignende.. da får dere en mulighet til å bli bedre kjent, uten at det trenger å bli kleint, nettopp fordi det er flere som holder samtalen igang. Da har du også muligheten til å snakke litt alene med henne også..

Jeg er i en helt lik situasjon som det du beskriver, bare at jeg er janta.. men jeg bruker utrolig lang tid på å finne ut om jeg er interesert/forelsket i en fyr, og blir fort skremt litt vekk, så jeg vil anbefale deg å ta det rolig, og hele tiden vise henne at du er interesert, og ikke gir opp fordi hun ikke viser det samme som deg med det første.

når er dt dere normalt sett møtes? i hvilken setting? det kan jo ha litt å si for hva hun gjør når dere møtes nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...