Sørensen Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 Så er det i gang igjen.. Når temperaturen kryper nedover blir håret bare veldig statisk og rart Er det noen som har et godt forslag til hva jeg kan bruke (sjampo, hårspray??)
BeautyFuzz Skrevet 5. desember 2010 #2 Skrevet 5. desember 2010 (endret) Bruk leave in kurer og kremer til legge ned små hår og roe statisk hår:) Selv liker eg godt kerastase sine hårkurer. F.eks Kerastase sine natthårkurer er gode for håret om vinteren og bekjemper statisk hår:) Tigi After party er en krem som du kan påføre lett i håret for å få vekk statisk hår Slike oljer er også gode ( Morrocan oil/argan oil). Endret 5. desember 2010 av Malin;) - Makeup
Sørensen Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2010 Takk for svar, ser at jeg bør investere i noen gode produkter:-) Er det forresten noen som vet om man får kjøpt kerastase sine produkter på nett?
Gjest Heidila Skrevet 7. desember 2010 #5 Skrevet 7. desember 2010 sebastian cream styler liker jeg godt. roer ned elektrisk og frizzy hår,pluss at det gir glans
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #6 Skrevet 7. desember 2010 Takk for svar, ser at jeg bør investere i noen gode produkter:-) Er det forresten noen som vet om man får kjøpt kerastase sine produkter på nett? Min lenke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå