Påjagtettersvar Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 Hei. Har sett på twins at de reklamerer mye for pro active hudpleieserie. Har litt kviser å vil bruke en rens og evt peeling som fungerer. Noen som har prøvd denne og har erfaringer ??
MonThe Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 Prøvde denne noen år tilbake. Hadde vledig god effekt, men følte den "slet" på huden, da det svidde sånn når jeg påførte produktene. Luktet heller ikke spesielt godt. Men, kvisene forsvant
Yasi Skrevet 8. desember 2010 #4 Skrevet 8. desember 2010 Jeg opplevde det samme som MonThe. Jeg syns ikke den fjernet alle mine urenheter da, men den slet veldig på huden min. Ble altfor sterk for meg. Nå vet jeg at det finnes en variant som er tilpasset forskjellige hudtyper, jeg kan ikke huske at det var slik når jeg bestilte for lenge siden. Mulig det er lettere å velge riktig nå?! Den fjernet kviser veldig bra til å begynne med, men de kom tilbake etterhvert Den effekten hadde den riktignok på min hud.. Det er jo veldig mange som elsker den serien. Hehe, skulle nesten ønske huden min tålte den - billig hudpleie
Knøttet Skrevet 8. desember 2010 #5 Skrevet 8. desember 2010 Ja, for tre-fire år siden. Synes ikke den virket noe særlig ...
Devana Skrevet 9. desember 2010 #6 Skrevet 9. desember 2010 Jeg prøvde den for ett års tid siden, synes den egentlig virket veldig godt en god stund, men så "dabbet" effekten av så da kuttet jeg det ut.
Påjagtettersvar Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 9. desember 2010 Tusen takk for gode svar Noen av dere som kan anbefale en annen som er mer effektiv?
MonThe Skrevet 9. desember 2010 #8 Skrevet 9. desember 2010 Jeg bruker Garnier Pure 3 in 1, synes den fungerer veldig bra! Renser med den hver kveld, og 1-2 ganger i uka bruker jeg den som maske. Har fått mye finere hud etter jeg begynte å bruke denne. I tillegg er det ikke så verst en pris heller
Gjest BabyBlue Skrevet 9. desember 2010 #9 Skrevet 9. desember 2010 Brukte den. Men husker kremen var veldig fet og toneren svidde... kornene til scrubben var steinharde og vonde. Fjernet noen av urenhetene, men de kom fort tilbake. Uren hud, altså... Når man har slitt med det i flere år frister det å gjøre som kompisen til Påsan i Pondus: å vaske seg selv med sandpapir
Påjagtettersvar Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #10 Skrevet 9. desember 2010 Ja det er den jeg prøver nå får se resultat etterhvert. Takk for at dere deler
Brukernavn Skrevet 9. desember 2010 #11 Skrevet 9. desember 2010 Jeg bruker Garnier Pure 3 in 1, synes den fungerer veldig bra! Renser med den hver kveld, og 1-2 ganger i uka bruker jeg den som maske. Har fått mye finere hud etter jeg begynte å bruke denne. I tillegg er det ikke så verst en pris heller Denne bruker jeg også, og er superfornøyd!! Sammen med fuktighetskrem som passer min hud veldig bra har denne medvirket til at jeg nå har så godt som helt fin hud
Gjest Charming Skrevet 10. desember 2010 #12 Skrevet 10. desember 2010 Min "roomie" sverger til proactiv og har supre resultater! Uten proactiv får hun masse kviser og uren hud!
Gjest Caylee Skrevet 10. desember 2010 #13 Skrevet 10. desember 2010 Jeg har prøvd den, og det er det værste jeg noen gang har tatt på huden min!!!!! Det svidde synsykt, jeg har nesten aldri opplevd en sånn smerte Så IKKE PRØV!!!!
smalls Skrevet 10. desember 2010 #14 Skrevet 10. desember 2010 Synes den er litt oppskryt. Følte ikke at den gjorde noe for huden min i det hele tatt. Vil ikke akkurat anbefale Pro activ. Huff dårlige greier.
Gjest Linda sofie Skrevet 17. desember 2010 #15 Skrevet 17. desember 2010 Prøvde Pro Activ for noen år siden og jeg ble hvert fall veldig skuffet over den. Fikk ikke noe bedre hud akkurat. Toneren svidde og peelingen var direkte vond å bruke. Men de som reklamerer for den på Tvshop får jo sikkert en del penger for det. Har litt problemer med å tro at Katy Perry, Jessica Simpson osv bruker Pro Activ. Den var ikke så bra.
Påjagtettersvar Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #16 Skrevet 17. desember 2010 Takk for at dere tar dere bryet med å svare meg! Setter stor pris på det. Må gjerne skrive hva dere er fornøyd med og evt hva dere bruker i dag?
Gjest BabyBlue Skrevet 17. desember 2010 #17 Skrevet 17. desember 2010 Jeg brukte MD i en lang tid, men for øyeblikket tester jeg Clinique sin 3-produkters renseserie... liker den veldig godt, selv om noen sier den er litt for aktiv for sensitiv hud. Og er enig, den renser godt i dybden! Så ikke bruk det om huden er ømfiendtlig for røffere produkter =)
DesertRose Skrevet 18. desember 2010 #18 Skrevet 18. desember 2010 Noe av det jeg bruker og er veldig fornøyd med er rens og toner fra Exuviance. Jeg bruker nå Purifying cleansing gel og Moisture balance toner og er veldig fornøyd med disse. De har Gentle cleanser hvis man er veldig sensitiv...den og er god.
Wonders Skrevet 21. desember 2010 #19 Skrevet 21. desember 2010 (endret) aldri verden, jeg går ikke på limpinnen. Bruker 3 step fra Clinique og er nøye med å fjerne sminke hver dag. Ikke alltid jeg bruker hele serien, men i hvert fall såpen, den er hellig! Endret 21. desember 2010 av Wonders
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå