Gå til innhold

Forslag til kombinasjoner til dette skjørtet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt meg et nytt skjørt.

Jeg selv ville kombinert det med en skjorte og en cardigan, sammen et par høye hæler og et smykke og evt et skjerf. Hvordan ville du kombinert det? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Jeg synes ditt eget forslag høres fint ut :)

Er vanskelig for meg å komme med forslag i med at jeg ikke hadde kommet til å funnet et slikt skjørt selv. Man må ha stilen til det, og om du har det så er det nok kjempe fint!

Kan vel også ha en enkel topp på, med en litt knall farge? Ser for meg gult hadde vært stilig med dette.

Eller en fargerik strømpebukse/tights.

Hæler uten tvil, ellers kommer dette skjørtet til å få deg til å se kortere ut.

Med et skjerf, så får du en mer kunstnerisk preg på antrekket. Er det noe du føler deg vel i så gå for det! Tror du kan leke deg mye med dette skjørtet - men bruke farger. Har du kaki og gråtoner til dette så blir det nok litt kjedelig..

Dette var kanskje ikke til så mye hjelp - men du fikk no i alle fall et svar :klemmer:

Skrevet

Jeg er ikke veldig glad i farger, men jeg driver å jobber med å fornye stilen min så det er jo verdt et forsøk å prøve det. Jeg har veldig lett for å gå for svart, hvitt, grått og beige når jeg skal kombinere ting med den typen farge som er på skjørtet. Føler at dette kan bli litt kjedelig, ihvertfall i lengden.

Finnes det noen måter å rocke det opp på? Det ser jo veldig klassisk ut, men jeg har en litt sånn rocka stil. Føler jeg har så ekstremt lite peiling på det å kombinere plagg.

Skrevet

Flere som har noen forslag å komme med? :)

Skrevet (endret)

Jeg er veldig glad i pin-up, og ville nok gjort noe sånt:

- En typisk topp/bluse som dette(ikke nødvendigvis den fargen, altså)

- Røde og hvite striper,topp eller langermet

- Svart topp/genser med svart strømpebukse, cardigan og et rødt smykke + røde sko.

Slik ville jeg brukt det, tror jeg!

Endret av ¤Pernille¤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...