Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2003 #1 Skrevet 15. oktober 2003 Er det egentlig noen krise om man går tom for en type drikke i baren, når man har bra utvalg ellers? Det kan jo tenkes at tre-fire stykker får dilla på et slag alkohol og drikker dette tomt.
Ingeborg Skrevet 15. oktober 2003 #2 Skrevet 15. oktober 2003 Synes ikke det er krise, egentlig - men det spørs jo hvilken ramme man legger om bryllupet. Hvis det er dere selv som holder baren, ville jeg ikke hatt problemer med det. Et bryllup skal vel ikke være et fylleslag heller?
nessi Skrevet 15. oktober 2003 #3 Skrevet 15. oktober 2003 Det er ingen krise, men jeg hadde synes det var litt flaut. Vi vet sånn ca hva vennene våre liker å drikke, og kommer til å kjøpe inn så vi har NOK. Vi tar heller en ny fest med alle som hjelper oss med forskjellige ting en stund etter bryllupet, og byr på resten av varene, evt. gir bort i gaver.
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2003 #4 Skrevet 15. oktober 2003 Ingen krise, spør du meg. Det er litt vanskelig å beregne til mange mennesker, og ikke så lett å gjette seg til hva det går mest av. Tror ikke så mange begynner å surmule om det ikke er mer vodka igjen, hvis det f.eks. er bra igjen med gin.
April Skrevet 15. oktober 2003 #5 Skrevet 15. oktober 2003 Det er vel kanskje ingen krise, skal jo ikke være noe fylleslag...Men jeg vet om noen som var i bryllup, hvor de kun hadde en flaske vodka og det var endel ungdommer så det gikk fort tomt og det er jo litt dumt! Men hvis man tar høyde for om det er mange unge/eldre så kan man kanskje sånn noenlunde greie å beregne det!
Gjest Tex Skrevet 15. oktober 2003 #6 Skrevet 15. oktober 2003 Ingen krise, såfremt du har et alternativ. Hvis du fex bare serverer øl, hvitvin og sprit og cola, og du går tom for hvitvin, ville fex jeg fått en bråstopp i alkohol-inntaket. Men har du fex tre sorter rusbrus og den ene er tom må det gå an å drikke de to andre.....
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 15. oktober 2003 #7 Skrevet 15. oktober 2003 Enig med Tex her. Ingen krise, så sant du har andre alternativer å by på!!
november03 Skrevet 15. oktober 2003 #8 Skrevet 15. oktober 2003 Det går ca.17 drinker på en spritflaske så du kan jo ha det i bakhodet når du kjøper inn. Bedre med en for mye enn en for lite.....
14062003 Skrevet 15. oktober 2003 #9 Skrevet 15. oktober 2003 Ingen krise. Selv gikk vi tom for et par ting (bla gin). Men vi vurderte det slik at det var enkelte ting vi ikke ville gå tom for: - sprit - brus - cognac
Snurre Skrevet 15. oktober 2003 #10 Skrevet 15. oktober 2003 Ingen krise, såfremt du har et alternativ. Hvis du fex bare serverer øl, hvitvin og sprit og cola, og du går tom for hvitvin, ville fex jeg fått en bråstopp i alkohol-inntaket. Men har du fex tre sorter rusbrus og den ene er tom må det gå an å drikke de to andre..... :enig_animasjon: :enig_animasjon:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå