Gå til innhold

Gullkorn som barna dine har sagt:)

Anbefalte innlegg

Gjest Kathrine L.
Skrevet

Alle vet jo at barn ofte sier ting uten å tenke, og det er jammen ikke lett å holde orden på hvordan ting er og hva som er fakta.

Jeg overhørte min 4åring og en venn av h*n da de lekte i stuen og de snakket om nissen og jula...Plutselig sa mitt barn: I Afrika tror de ikke på nissen, men Nilsen Mandela.

Begge barna har hatt flere gullkorn som jeg vil nevne her:

Barn 1: Vet du hva de som tror på Allah kalles??

Barn 2: Muslinger.

Etter å ha snakket om religion i barnehagen, kom de hjem, og begynte å snakke om det de hadde lært...

Barn 2; Hvem bor i Himmelen??

Barn 1: Jesu, Gud og .....jeg husker ikke

Barn 2: Jo, det er en til..

barn 1: Hvem da?

barn 2: Den dårlige ånde...

Gjett om vi foreldre knakk sammen i latter på kjøkkenet etter å ha overhørt dette da :skratte:

Noen flere som vil dele gullkorn og sitater som barna deres har sagt??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest Lise
Skrevet

:skratte:

Barn kan si mye morsomt de:)

Jeg var på julehandel og min 3åring satt i handlevogna da han plutselig ropte av full hals: Mamma, se på sjokolademannen!! mens han pekte på en mørkhudet mann....Jeg viste ikke helt hvordan jeg skulle reagere, og det registerte mannen...Han kom bort til oss, og bare lo av hele greia:)

Skrevet

Vi var i familieselskap, og bestefar spurte min sønn(6,5 år) om hva han skulle bli når han ble stor. Han svarte: Jeg skal bli sånn som pappa, bortsett fra at jeg ikke skal ha hår overalt!

Hele familien begynte å le :skratte:

Skrevet

I går la jeg merke til en liten gutt som grein og dro mamman i armen og sa at han vil ha sex, "kan vi ikke kjøpe sex", "jeg vil ha sex" skreik han høyt i butikken så folk glodde.

Forhåpentligvis så var det nok kjeks han mente.

Da jeg jobbet i barnehage så var det ei som sa plutselig at "noen ganger kommer det røyk ut av mammas munn".

Gjest BabyBlue
Skrevet

Søsteren min på 5 og en venninne:

Venninna: "Hvorfor raser han rundt i huset på den måten?"

Hun med et dønn alvorlig ansikt: "Fordi han er en rasekatt, skjønner du vel!" :Nikke:

:ler:

Skrevet

Jeg og min syv år gamle niese står ved kleskapet en morgen og diskuterer hva hun skal ha på seg den dagen. Hun ville ha så mye striper og ruter som mulig, i så mange forskjellige farger som mulig.

Jeg forklarer at det ser veldig rotete ut, hvorpå hun inntar standar bitchpose, måler meg med blikket og sier; "det er ikke akkurat så fint det du har på deg heller da tante!" :roll:

:fnise:

Skrevet

TS, så heldig du er at alle de tre episodene dine er tatt med i Unni Lindells bøker: "gamle damer legger ikke egg" og "Jesus gikk på vannet fordi han ikke ville bli våt på beina" :gjeiper:

Men for all del, morsomt. :) Selvfølgelig kommer jeg ikke på noen gullkorn selv for øyeblikket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...