Gå til innhold

Hvordan få frem Märtha på skattelistene?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Man må jo skrive inn etternavn og hun jo ikke det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med Rex, eller Haraldsdatter? Næææ, hun er nok beskyttet fra slikt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Stemmer det, hun er beskyttet mot slikt, så du vil ikke finne henne i skattelistene.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det står jo "overalt" at hun fra og med 2002, altså det året skattelistene som er offentliggjort nå kommer fra, er en privatperson som resten av oss og at hennes inntekter dermed er like offisielle som din og min. :forvirra:

Skrevet

Hun heter da strengt tatt Behn til etternavn. Men det kommer ikke opp før neste år, ettersom hun har skiftet status.

Skrevet

Hva med å gjøre noe annet enn å snoke rundt?..... :roll:

Gjest Embla s
Skrevet

For spesielt interesserte sto det noe i dAgbladet for en tid siden - hva hun hadde i formue (muligens hva hun tjente og?).

Hvorfor lurer du på det?

Gjest Anonymous
Skrevet
For spesielt interesserte sto det noe i dAgbladet for en tid siden - hva hun hadde i formue (muligens hva hun tjente og?).

Hvorfor lurer du på det?

Jeg tror det også var der det stod at hun ikke stod i de offisielle listene som gud og hvermann kan titte i.

Skrevet

Hun står i listene som legges ut, men hun ligger ikke i de elektroniske listene på Internett hørte jeg på radioen.

Gjest Cruella
Skrevet

La nå folk få stille sine spørsmål i fred uten å få unødvendige kommentarer. Disse kommentarene er minst like irriterende som selve spørmålet....

:flekke:

Skrevet

Jeg synes det er høyst interessant hva Märtha tjener, jeg!

Skrevet
La nå folk få stille sine spørsmål i fred uten å få unødvendige kommentarer. Disse kommentarene er minst like irriterende som selve spørmålet....

:flekke:

synes kommentarene er VELDIG på sin plass!!!!!!!!!!!!!

Skrevet
Jeg synes det er høyst interessant hva Märtha tjener, jeg!

fordi?

Gjest Anonymous
Skrevet

synes kommentarene er VELDIG på sin plass!!!!!!!!!!!!!

Hvorfor det?

Gjest Anonymous
Skrevet
Hun står i listene som legges ut, men hun ligger ikke i de elektroniske listene på Internett hørte jeg på radioen.

Ja det var kanskje sånn det var :wink:

Skrevet

Hvorfor det?

Fordi jeg blir kvalm av folk som bryr seg om hva andre ( særlig kjente) tjener. Synes det er en privatsak. Ser ikke at noen skal ha noen praktisk nytte av å spore opp slik info.

"Se og hør syndromet" kaller jeg det.... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...