livingdoll Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 Jeg har testet ut å finne min riktige bh-størrelse her på nett med hjelp av målinger( i cm). men kommer altid frem til 75a/aa. Noe som IKKE stemmer i det hele tatt. Når jeg prøver mine gamle bh-er i de størrelsene er cup-en helt vanvittig for liten. Kjøper for det meste 75c. Noen som vet hvordan jeg kan finne den riktige bh-størrelsen? :-)
Gjest Katee Skrevet 5. desember 2010 #2 Skrevet 5. desember 2010 Bli målt i en undertøysforretning Det er jo mange av dem, men jeg vet ikke hvor du holder til så blir litt vanskelig å anbefale noen. Uansett, Netty og Change syns jeg er veldig flinke til å hjelpe
livingdoll Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2010 Bli målt i en undertøysforretning Det er jo mange av dem, men jeg vet ikke hvor du holder til så blir litt vanskelig å anbefale noen. Uansett, Netty og Change syns jeg er veldig flinke til å hjelpe holder til i sarpsborg i østfold :-D
Gjest Katee Skrevet 5. desember 2010 #4 Skrevet 5. desember 2010 Aha, da vet jeg dessverre ikke hvilke butikker som er i nærheten av deg
Perelandra Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 (endret) Freya er et av de aller beste merkene av kvalitets-BH'er, og det selges i spesialbutikker for undertøy. Det er iallefall min favoritt. På nettsiden deres er det mulig å søke etter forhandlere: Find a store I følge nettsiden til Freya ligger det en undertøysbutikk i Sarpsborg som heter Maxi - Mini Undertøysalong. Adressen er Klokkegaardsveien 31, Sarpsborg 1711, Norway Kanskje dette er noe for deg? Endret 6. desember 2010 av Perelandra
Gjest Eurodice Skrevet 6. desember 2010 #6 Skrevet 6. desember 2010 Freya er et av de aller beste merkene av kvalitets-BH'er, og det selges i spesialbutikker for undertøy. Det er iallefall min favoritt. På nettsiden deres er det mulig å søke etter forhandlere: Find a store I følge nettsiden til Freya ligger det en undertøysbutikk i Sarpsborg som heter Maxi - Mini Undertøysalong. Adressen er Klokkegaardsveien 31, Sarpsborg 1711, Norway Kanskje dette er noe for deg? Den ligger i kjøpesenteret Amfi Borg. Adressen er riktig, men det er mye lettere å få øye på et kjøpesenter enn å kjøre/gå og speide etter et gatenummer.
Perelandra Skrevet 6. desember 2010 #7 Skrevet 6. desember 2010 Den ligger i kjøpesenteret Amfi Borg. Adressen er riktig, men det er mye lettere å få øye på et kjøpesenter enn å kjøre/gå og speide etter et gatenummer. Fint med noen som har lokal kjennskap til byen! Er ikke kjent i Sarpsborg selv
PepsiMax Skrevet 6. desember 2010 #8 Skrevet 6. desember 2010 De målegreiene er ikke like fra butikk/merke til butikk/merke heller... kan det ha noe å si? prøvd fler? skulle gjerne vært et sted der de kunne hjelpe meg selv jeg!! syns det er helt pyton å kjøpe bher, finner veldig sjelden riktig str...
Gjest Eurodice Skrevet 6. desember 2010 #9 Skrevet 6. desember 2010 Fint med noen som har lokal kjennskap til byen! Er ikke kjent i Sarpsborg selv Jeg flyttet hit for snart fem år siden, så jeg vet i store trekk hvor man finner det meste .
livingdoll Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #10 Skrevet 8. desember 2010 Jeg flyttet hit for snart fem år siden, så jeg vet i store trekk hvor man finner det meste . Tusen takk alle sammen :-D Jeg kommer nok til å ta med en tur på Amfisenteret i de nermeste dager !
beatrice Skrevet 16. desember 2010 #11 Skrevet 16. desember 2010 Tusen takk alle sammen :-D Jeg kommer nok til å ta med en tur på Amfisenteret i de nermeste dager ! Vet ikke om du har vært der ennå, men er absolutt verd en tur dit!! Jeg er i alle fall veldig fornøyd med butikken og nå har de mye fint fra Lise Charmel - som har blitt mitt favorittmerke :-) Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå