Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har testet ut å finne min riktige bh-størrelse her på nett med hjelp av målinger( i cm). men kommer altid frem til 75a/aa. Noe som IKKE stemmer i det hele tatt. Når jeg prøver mine gamle bh-er i de størrelsene er cup-en helt vanvittig for liten. Kjøper for det meste 75c. Noen som vet hvordan jeg kan finne den riktige bh-størrelsen? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bli målt i en undertøysforretning :) Det er jo mange av dem, men jeg vet ikke hvor du holder til så blir litt vanskelig å anbefale noen. Uansett, Netty og Change syns jeg er veldig flinke til å hjelpe

Skrevet

Bli målt i en undertøysforretning :) Det er jo mange av dem, men jeg vet ikke hvor du holder til så blir litt vanskelig å anbefale noen. Uansett, Netty og Change syns jeg er veldig flinke til å hjelpe

holder til i sarpsborg i østfold :-D
Skrevet

Aha, da vet jeg dessverre ikke hvilke butikker som er i nærheten av deg :sjenert:

Skrevet (endret)

Freya er et av de aller beste merkene av kvalitets-BH'er, og det selges i spesialbutikker for undertøy. Det er iallefall min favoritt. På nettsiden deres er det mulig å søke etter forhandlere: Find a store

I følge nettsiden til Freya ligger det en undertøysbutikk i Sarpsborg som heter Maxi - Mini Undertøysalong. Adressen er Klokkegaardsveien 31, Sarpsborg 1711, Norway

Kanskje dette er noe for deg?

Endret av Perelandra
Gjest Eurodice
Skrevet

Freya er et av de aller beste merkene av kvalitets-BH'er, og det selges i spesialbutikker for undertøy. Det er iallefall min favoritt. På nettsiden deres er det mulig å søke etter forhandlere: Find a store

I følge nettsiden til Freya ligger det en undertøysbutikk i Sarpsborg som heter Maxi - Mini Undertøysalong. Adressen er Klokkegaardsveien 31, Sarpsborg 1711, Norway

Kanskje dette er noe for deg?

Den ligger i kjøpesenteret Amfi Borg. Adressen er riktig, men det er mye lettere å få øye på et kjøpesenter enn å kjøre/gå og speide etter et gatenummer.

Skrevet

Den ligger i kjøpesenteret Amfi Borg. Adressen er riktig, men det er mye lettere å få øye på et kjøpesenter enn å kjøre/gå og speide etter et gatenummer.

Fint med noen som har lokal kjennskap til byen!

Er ikke kjent i Sarpsborg selv

Skrevet

De målegreiene er ikke like fra butikk/merke til butikk/merke heller...

kan det ha noe å si? prøvd fler?

skulle gjerne vært et sted der de kunne hjelpe meg selv jeg!! syns det er helt pyton å kjøpe bher, finner veldig sjelden riktig str...

Gjest Eurodice
Skrevet

Fint med noen som har lokal kjennskap til byen!

Er ikke kjent i Sarpsborg selv

Jeg flyttet hit for snart fem år siden, så jeg vet i store trekk hvor man finner det meste :) .

Skrevet

Jeg flyttet hit for snart fem år siden, så jeg vet i store trekk hvor man finner det meste :) .

Tusen takk alle sammen :-D Jeg kommer nok til å ta med en tur på Amfisenteret i de nermeste dager !

Skrevet

Tusen takk alle sammen :-D Jeg kommer nok til å ta med en tur på Amfisenteret i de nermeste dager !

Vet ikke om du har vært der ennå, men er absolutt verd en tur dit!! Jeg er i alle fall veldig fornøyd med butikken og nå har de mye fint fra Lise Charmel - som har blitt mitt favorittmerke :-)

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...