Yvonne86 Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 Er dette noe jeg bare må bli vant til eller kan jeg lære han å bli mer "renslig" når han spiser? Det er mat i en meters omkrets etter han har spist :S
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #2 Skrevet 5. desember 2010 Min katt også er slik. Aldri opplevd det før.. Kanskje de blir rensligere med årene?
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 5. desember 2010 #3 Skrevet 5. desember 2010 En av mine også ..og hun er over ti år, så tror nok ikke hun endrer seg.. Men kommer kanskje litt an på hva det er som gjør at han griser? Min lille søte tygger med munnen åpen (tørrfôr), og sitter og ser seg rundt omkring. Maten flyr jo...
Ananasen Skrevet 5. desember 2010 #4 Skrevet 5. desember 2010 Huff, sånn er pusen min også Det ser jo ut som om han prøver å ta livet av maten med all den hoderistinga han driver med. En favortitt er også å ta maten i munnen, flytte seg to skritt tilbake og så begynne å tygge den. Med åpen munn.. Vet virkelig ikke hvordan man skal kunne lære de noe annet?
Yvonne86 Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2010 En av mine også ..og hun er over ti år, så tror nok ikke hun endrer seg.. Men kommer kanskje litt an på hva det er som gjør at han griser? Min lille søte tygger med munnen åpen (tørrfôr), og sitter og ser seg rundt omkring. Maten flyr jo... Haha, kan jo ikke irritere seg over det
Gjest Mikako Skrevet 6. desember 2010 #6 Skrevet 6. desember 2010 (endret) Lillepusen min er fæl med å søle med vann, og vi kjøpte derfor et matbrett istedenfor matskåler. Det er superpraktisk, siden skålene er løse og kan lett tas av og vaskes :-) Det ser akkurat slik ut: http://www.mamut.net/stargatejs/659.jpg Endret 6. desember 2010 av Mikako
Yvonne86 Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 6. desember 2010 Lillepusen min er fæl med å søle med vann, og vi kjøpte derfor et matbrett istedenfor matskåler. Det er superpraktisk, siden skålene er løse og kan lett tas av og vaskes :-) Det ser akkurat slik ut: http://www.mamut.net/stargatejs/659.jpg Den var lur! Skal prøves. Takk for tipset
Blåklokke Skrevet 6. desember 2010 #8 Skrevet 6. desember 2010 Katten min griser også fælt når hun spiser. Jeg har funnet ut at disse to tingene hjelper: Jeg har satt alle skålene hennes på et stort plastbrett (som jeg vasker daglig) og så deler jeg opp maten hennes så hun slipper dra maten så mye frem og tilbake før hun tygger den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå