Stellia Skrevet 5. desember 2010 #1 Del Skrevet 5. desember 2010 Noen som kan anbefale en god bølgetang? Legg gjerne ved bilde av tangen, eller artikkelnummer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 5. desember 2010 #2 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg har en fra OBH nordica som jeg syns er veldig bra til en fin pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #3 Del Skrevet 5. desember 2010 Har samme, kjempefornøyd :D kjøpte min på Elkjøp til 699 kr tror jeg, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #4 Del Skrevet 5. desember 2010 Har samme, kjempefornøyd :D kjøpte min på Elkjøp til 699 kr tror jeg, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #5 Del Skrevet 5. desember 2010 Har samme, kjempefornøyd :D kjøpte min på Elkjøp til 699 kr tror jeg, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stellia Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 5. desember 2010 Er det denne? http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=11964609 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyFuzz Skrevet 5. desember 2010 #7 Del Skrevet 5. desember 2010 Eg er kanon fornøyd med min fra OBH nordica, kjøpte min for 349kr hos elkjøp ( valgte Collect@store). Dette er den eg har: http://www.elkjop.no/product/hus-hjem/personlig-pleie/harstyling/OBH5838/obh-nordica-bolgetang Nå koster den 299,- Har du Elkjøp nær deg velger du bare Collect@store, da bestiller du den for nettpris og henter den selv i butikken og betaler i butikken (da betaler du 299,- ikke noe ekstra). Den er billigere på nettet enn i butikken :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stellia Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #8 Del Skrevet 5. desember 2010 Malin;) - Makeup: Gir denne små krøller? Jeg foretrekker i grunn middels/store krøller, i fare for å se ut som et lykketroll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #9 Del Skrevet 5. desember 2010 Bølgetang gir ganske små bølger såvidt jeg vet, kan ikke se for meg de gir noen store bølger akkurat. Ingen krøller. De kan vel rufses litt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyFuzz Skrevet 5. desember 2010 #10 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Malin;) - Makeup: Gir denne små krøller? Jeg foretrekker i grunn middels/store krøller, i fare for å se ut som et lykketroll. Ikke sånn veldig småå, liten til medium kanskje? Den gir iallefall ikke noe store bølger, men det kommer an på hva du syns er små eller store det:) Eg har en video på hvordan eg bruker den som eg kan sende til deg i PM så kan du se selv ?=) Endret 5. desember 2010 av Malin;) - Makeup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yasi Skrevet 6. desember 2010 #11 Del Skrevet 6. desember 2010 Malin;) - Makeup: Gir denne små krøller? Jeg foretrekker i grunn middels/store krøller, i fare for å se ut som et lykketroll. Jeg har også en fra OBH nordica som jeg er kjempe fornøyd med, men den er ikke helt lik de overnevnte. Min lenke. Syns den gir medium med krøller - verken for store eller for små =) Syns den er helt knall altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2010 #12 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg så en youtube film av en jente som brukte denne fra Bedhead og hun fikk veldig store bølger og det så veldig fint ut. Jeg finner ikke fram filmen hennes, men håret hennes ser likt ut Noen som vet hvor man får kjøpt denne bølgetangen fra Bedhead? Har ikke sett den i norske butikker.. Jeg syns de andre bølgetangene gir får små bølger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stellia Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #13 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg har også en fra OBH nordica som jeg er kjempe fornøyd med, men den er ikke helt lik de overnevnte. Min lenke. Syns den gir medium med krøller - verken for store eller for små =) Syns den er helt knall altså Dette er vel strengt tatt en krølltang? Det mestrer jeg absolutt ikke, så løsningen blir bølgetang. Takk for svar alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå