Gå til innhold

Kommer voldsomt mye

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en mann på 25 som har et aldri så lite problem, og er noe jeg alltid har opplevd siden jeg ble seksuelt aktiv. Når jeg har sex, så spruter jeg alltid veldig mye når jeg kommer, og det kan fort bli en del "søl". Når jeg onanerer så er det jo ikke et problem, for da kan jeg tørke opp, men når jeg har sex med partner og vi er hos henne, så kan det bli veldig kleint når det havner i sengetøyet.

Foreløpig har ikke partnerne mine sagt noe spesielt, men jeg lurer på hva dere jenter tenker om det?

Er det litt turnoff om han spruter mye slik at det blir mye søl?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk kondom neste gang da

Skrevet

Bruk kondom neste gang da

Takk for svar.

Joda, det har jeg brukt noen ganger og bruker det alltid ved ons, men det er ikke alle jenter jeg har vært med som har vært noe særlig begeistret for kondombruk (De jeg har vært i litt lengere forhold med).

Skrevet (endret)

Du kan jo kontrollere det, for du kjenner jo når du kommer? Trekk deg ut og trekk forhuden over spruten. Så kan du bære det inni der ut på badet og slippe svømmer'ne løs i do! :løsningsorientert:

Endret av Van Dyke
Skrevet

Jeg ville ikke tenkt noe over det utover å tenke at "jøss, der kom det mye", men om sengetøyet blir litt sølete så får jeg jo bare vaske det da.. Har jo fort en tendens til å bli søl uansett syns jeg.

Skrevet

Du kan jo kontrollere det, for du kjenner jo når du kommer? Trekk deg ut og trekk forhuden over spruten. Så kan du bære det inni der ut på badet og slippe svømmer'ne løs i do! :løsningsorientert:

Hehe, funker for mange, men jeg er omskjært så dårlig med forhud å dekke over med :P

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg er en mann på 25 som har et aldri så lite problem, og er noe jeg alltid har opplevd siden jeg ble seksuelt aktiv. Når jeg har sex, så spruter jeg alltid veldig mye når jeg kommer, og det kan fort bli en del "søl". Når jeg onanerer så er det jo ikke et problem, for da kan jeg tørke opp, men når jeg har sex med partner og vi er hos henne, så kan det bli veldig kleint når det havner i sengetøyet.

Foreløpig har ikke partnerne mine sagt noe spesielt, men jeg lurer på hva dere jenter tenker om det?

Finn deg ei som gjerne vil bli badet i sperm. De finnes :lur:

Skrevet

Nå kan jeg jo bare snakke for meg selv, men det er absolutt ikke noe jeg hadde tenkt på. Verken i kampens hete eller etterpå for den saks skyld :)

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Ja, for det er jo "bare" noen sprut........... ikke en orgasme som bør kunne nytes på linje med hva kvinner kan....... :fy_fy:

Gjest HunterLady
Skrevet

Er overhodet ikke turn-off.

Er dødssexy med de som spruter masse. De som stønner som gærninger, også kommer det bare noen piplende små dråper ut, er det mer synd på. Du er jo heldig!

Bare ha håndduk tilgjengelig. Alt kan tørkes opp igjen, eller svelges! ;)

Skrevet (endret)

Herregud, skal du grine over at du kommer mye. :o Sikkert en hel del mange som vil bytte med deg.

Tørr vedde på at det bare er turn-on for damen uansett.

Sørg for å komme på henne, magen eller noe.

Sengetøy kan vaskes uansett, blås i det.

Endret av Ziegel
Skrevet

Kan ikke si at det skulle være noe problem at han sprutet mye :) Noen har mye, andre har lite, sånn er det bare. Men du kan jo ha et håndkle eller noe å gjøre det i? Eller tilby deg å skifte på senden denne gangen :jepp:

Hvis hun ikke har nevnt noe så er det vel neppe noe problem. Sprut i vei du!

Skrevet

Er overhodet ikke turn-off.

Er dødssexy med de som spruter masse. De som stønner som gærninger, også kommer det bare noen piplende små dråper ut, er det mer synd på. Du er jo heldig!

Bare ha håndduk tilgjengelig. Alt kan tørkes opp igjen, eller svelges! ;)

Fint å se at noen liker det, men for min del dreier det seg om en 5-10 tykke stråler. Skal jeg f. eks komme på magen hennes er det som regel så kraftig at jeg kan treffe henne lenger opp på kroppen eller i verste fall i ansiktet "nedenfra"...

Men jeg får vel være kreativ for å prøve å begrense det litt hvertfall.

Skrevet

Fint å se at noen liker det, men for min del dreier det seg om en 5-10 tykke stråler. Skal jeg f. eks komme på magen hennes er det som regel så kraftig at jeg kan treffe henne lenger opp på kroppen eller i verste fall i ansiktet "nedenfra"...

Hehe, er ikke galt å få det i ansiktet da, er til og med sunnt for huden! Bare du ikke treffer henne i øynene, det svir :)

Gjest HunterLady
Skrevet

Ser fremdeles ikke problemet. Det høres jo dødsdeilig ut jo!!

Alle menn skulle spruta like mye og kraftig som deg! :)

Øynene svir ja.. Trodde jeg skulle bli blind her om dagen..

Gjest LuckyMe
Skrevet

Hvorfor er ikke det å få utløsning inni henne et alternativ? Det blir det minst søl av, deilig er det også!

Gjest HunterLady
Skrevet

Hvorfor er ikke det å få utløsning inni henne et alternativ? Det blir det minst søl av, deilig er det også!

Kanskje de ikke bruker prevensjon??

Gjest Sommertid
Skrevet

Da bør de strengt talt ikke ha sex heller. Å hoppe av i svingen er ikke trygt.

Jeg bryr meg ikke om mannen spruter masse eller lite. Så lenge mannen har det godt er jeg fornøyd :jepp:

Skrevet

Huh? Er dette en virkelig problemstilling? Når ble sex og søl to ting som ikke passer sammen? Jeg spruter nå mer enn mannen, for å si det sånn. Ligg på et håndkle og ikke bekymre seg...

Skrevet

Hun bruker p-piller da hun ikke liker kondom. Vi lager noen filmsnutter av oss selv noen ganger underveis, og da er kondom en kjedelig greie, så litt sprut er greit.

Men fortsatt upraktisk med så store mengder som nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...