Gå til innhold

Julegave svigerinne, vanskelig!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har rundt 100-150 kr å bruke på ei gave til svigerinna, har allerede kjøpt inn noe fra før. Men eg kommer ikkje på noe som kan passe.

Ho er ca 30, bor heime ennå (egen etasje). Har det meste.

Bruker ikkje sminke eller parfyme, har haugevis med deo og dusjsåper, klær tør eg ikkje tenke på (aner ikkje stil eller størrelse), drikker ikkje, har eit stort antall filmer (så eg aner ikkje hva ho har fra før)...

Tips noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å gi henne et gavekort på kinobillett og skriv at du/dere blir med på kino som hun velger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å få sånne gaveposer fra delikatesse butikker. *Innhold kan være: sjokolade og kjeks. Te, honning og drops. Kaffe og noe godis osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å gi henne et gavekort på kinobillett og skriv at du/dere blir med på kino som hun velger?

Ho liker ikkje å gå på kino, så det går ikkje.

En Margrethe bolle fra Rosti

Link?

Flax-spill av noe slag?

Hva med bøker? Kokebøker/krimbøker/noveller?

Lysestaker

Gavekort

Sjokolade/drops

Vurderer muligens krimbok, det veit eg ho likte før ihvertfall. Kokebok tror eg ikkje ville blitt brukt noe særlig :gjeiper:

Sjokolade og andre usunne ting vil eg ikkje kjøpe til ho, det er virkelig ikkje noe ho har godt av for å si det sånn. :sjenert:

Kanskje på tide å flytte for seg selv??? Hva med OBOS medlemskap om hun bor i Oslo?

Ho kommer neppe til å bo for seg selv på noen (mange) år.

Bor ikkje i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...