gladjenta87 Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 Jeg er veldig usikker her, og kunne virkelig trenge noen synspunkter. For snart et år siden møtte jeg en på nett, han utgav seg for å være interesert og jeg ble smigret i seng etter noen dater. Etter denne kvelden begynnte ignoreringen. Etter et halv år uten så og si noe kontakt, begynner vi og møte på hverandre støtt og stadig. Tilfelig liksom. Han var her igjen i august og vi hadde nok begge en natt vi sent vil glemme. Så ble det stille en stund igjen, men det var egentlig greit. Så møttes vi plutselig her for 5 uker siden. Var veldig hyggelig og han begynnte å bli mer iverig på mld enn før. Mye flørt og tull, og etter et par/tre forsøk fra min side uten hell, spurte han plutselig sist mandag om jeg var hjemme og klar for litt moro. Jeg var med, vi hadde det kjempe koselig og han drøyet og drøyet det. Han var mer omtenksom og oppmerksom denne gangen også. Og litt klomsete og redd for å gjøre noen "feil" Han hadde veldig lyst til å ligge over, men siden det var jobb dagen etter dro han hjem. Men sa vi måtte finne en helg, han sa også ting som nese gang jeg kommer osv..... Å jeg fikk faktisk mld allerede dagen etter, det har vel ikke skjedd før. Var ikke ang denne kvelden, men litt tull og ang ting vi hadde snakket om tidligere da. Jeg er usikker på hvor jeg har han, og jeg er redd for å tråkke feil. Er vel der at jeg ikke ønsker noe forhold, men som singel, ensom, og ikke minst dame er det, dette med å ha noe å se frem til. Så og kunne møttes en gang i mnd og hatt det moro hadde vært midt i blinken for meg, men er redd om jeg sender mld og hinter om mere kos om et par uker at han skal føle at jeg blir for gira. Hva tror dere? Jeg trodde jo at gutter var sjeleglade om en jente hadde lyst på lek og moro uten forpliktelser, men ikke han da, siden det tar litt tid og få overbevist han om å komme, men når han kommer vil han jo ikke dra, og jeg setter han jo ut/overrasker han gang på gang.....så for meg er dette litt rart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå