Gjest pepsimax Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 Hei I løpet av en mnd pleier jeg og ha ca 10 vakter,siden jeg jobber 50 % . denne mnd har jeg bare 6, en av dem er nyttårsaften,og jeg lurer på om det er derfor,og fordi det er halv skatt i desember at jeg har 4 mindre vakter denne mnd. Jeg har ikke bedt om fri heller. Tror jeg har fastlønn hver mnd,men skjønner ikke helt hvordan den regnes denne mnd,så derfor spør jeg her..
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #2 Skrevet 5. desember 2010 Ja, 10 vakter er 50%, så skjønner ikke helt hvorfor du bare har fått 6 vakter ... Halv skatt har ingenting med antall vakter å gjøre. Kanskje det er mange andre som har mast om å få jobbe, så ble det mindre på deg, om du ikke har sagt noe? Nyttårsaften teller jo bare som litt over 2 vakter ... men skal du jobbe julaften eller 1. eller 2.juledag da? FOr disse dagene tjener du også som 2 vakter.
Gjest pepsimax Skrevet 5. desember 2010 #3 Skrevet 5. desember 2010 Neida,turnusen min er sånn.. Og er ikke forandret på noen måte selv om det er jul. nei,jeg har bare nyttårshelgen. Men 1 nyttårsdag hører jo til januar så.. Forstår det ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå