Marry Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 jeg studerer på høgskole og er egentlig veldig fornøyd med klassen min. Men her en dag skjedde noe veldig sært, i en time mens det var pause, begynte en gjeng i klassen å snakke om ei jente som gikk i klassen vår før, og de regelrett mobbet henne. SNakket om hvor slitsom hun var, og at hun presset typen sin til å ha alt for mye sex, at ingen likte henne osv osv. Det sære var at de gjorde dette foran alle oss andre så vi kunne høre det. Alle disse utgir seg for å være venner av jenta og alle vet at jeg og mine nære venninner i klassen er god venn med henne. Jeg tror alle snakker litt seg i mellom, men den måten de gjorde det på var bare helt utrolig syns jeg! Jeg og mine venninner i klassen snakket om det etterpå og bestemte oss for å ikke fortelle det til jenta det gjaldt, siden det antageligvis bare vil såre henne og lage masse drama. Nå sliter jeg litt med hvordan jeg skal forholde meg til denne gjengen i klassen? Jeg er den eneste av mine venninner i klassen som har noe med dem å gjøre, jeg har festet med dem og henger med dem i flere sammenhenger. Men nå tenker jeg at kanskje de snakker dritt om meg bak min rygg og? Vil jeg egentlig være venner med sånne folk? Burde ikke de tenkt at jeg er god venn med jenta og kanskje ville fortalt henne det? Vi snakker folk i 20åra på høgskolen, men der og da følte jeg at jeg var tilbake i 8.klasse på ungdomsskolen!
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2010 #2 Skrevet 4. desember 2010 jeg studerer på høgskole og er egentlig veldig fornøyd med klassen min. Men her en dag skjedde noe veldig sært, i en time mens det var pause, begynte en gjeng i klassen å snakke om ei jente som gikk i klassen vår før, og de regelrett mobbet henne. SNakket om hvor slitsom hun var, og at hun presset typen sin til å ha alt for mye sex, at ingen likte henne osv osv. Det sære var at de gjorde dette foran alle oss andre så vi kunne høre det. Alle disse utgir seg for å være venner av jenta og alle vet at jeg og mine nære venninner i klassen er god venn med henne. Jeg tror alle snakker litt seg i mellom, men den måten de gjorde det på var bare helt utrolig syns jeg! Jeg og mine venninner i klassen snakket om det etterpå og bestemte oss for å ikke fortelle det til jenta det gjaldt, siden det antageligvis bare vil såre henne og lage masse drama. Nå sliter jeg litt med hvordan jeg skal forholde meg til denne gjengen i klassen? Jeg er den eneste av mine venninner i klassen som har noe med dem å gjøre, jeg har festet med dem og henger med dem i flere sammenhenger. Men nå tenker jeg at kanskje de snakker dritt om meg bak min rygg og? Vil jeg egentlig være venner med sånne folk? Burde ikke de tenkt at jeg er god venn med jenta og kanskje ville fortalt henne det? Vi snakker folk i 20åra på høgskolen, men der og da følte jeg at jeg var tilbake i 8.klasse på ungdomsskolen! Velkommen til arbeidslivet helt fram til du blir Senior! Folk er slik hele veien - fra barneskolen til graven.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå