Tolabo Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 (endret) vellvertfall Endret 3. april 2011 av Tolabo
Sheherasade Skrevet 4. desember 2010 #2 Skrevet 4. desember 2010 Kom deg lenger sørover til større steder hvor det er flere muligheter for å møte andre single!
Tolabo Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2010 Kom deg lenger sørover til større steder hvor det er flere muligheter for å møte andre single! ja, jeg vet. har tenkt å flytte sørover til neste år men problemet er at jeg fortsatt ikke kjenner noen i sør norge heller så hadde vert fint å kanskje bli litt kjent med noen fra sør før man flytter dit ^^ vist du skjønner ka eg mener er ikke akkurat den som snakker mest av alle heller men kanskje litt sky
Sheherasade Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 ja, jeg vet. har tenkt å flytte sørover til neste år men problemet er at jeg fortsatt ikke kjenner noen i sør norge heller så hadde vert fint å kanskje bli litt kjent med noen fra sør før man flytter dit ^^ vist du skjønner ka eg mener er ikke akkurat den som snakker mest av alle heller men kanskje litt sky Alltid lettere å bli kjent med noen når man faktisk er der, vet du. Meld deg på frivillige aktiviteter og mötesteder, så ordner det seg nok. Man må satse litt for å vinne.
pHire Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 Skjønner godt hva du mener! Jeg er også 19, og kjenner meg igjen i det du skriver. Er rimlig kjipt å bli sittende hjemme alene hele tiden, og for min del tror jeg nok det har endel å gjøre med at jeg er så sjenert Er nok lurt å engasjere seg litt mer på fritiden, ja Og for din del blir sikkert et nytt miljø og nye mennesker blir en fin forandring
Tolabo Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2010 Skjønner godt hva du mener! Jeg er også 19, og kjenner meg igjen i det du skriver. Er rimlig kjipt å bli sittende hjemme alene hele tiden, og for min del tror jeg nok det har endel å gjøre med at jeg er så sjenert Er nok lurt å engasjere seg litt mer på fritiden, ja Og for din del blir sikkert et nytt miljø og nye mennesker blir en fin forandring hehe, ja. føler meg litt sjenert også og ja, håper ting blir bedre når jeg flytter :D hvor kommer du fra da? ^^
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #7 Skrevet 12. desember 2010 Akkurat slik har jeg og det! Har mange flotte venner (også gutter) men de er liksom ikke "kjærestetypen" om du skjønner. Savner noen å kose med, og sitte i armkroken til
Danrio Skrevet 13. desember 2010 #8 Skrevet 13. desember 2010 (endret) Har samme problem med å leve her nord. Kun noen elger som løper rundt, men tror det blir litt dårlig komunikasjon i et slikt forhold. Endret 13. desember 2010 av Danrio
lovedrug Skrevet 13. desember 2010 #9 Skrevet 13. desember 2010 Har samme problem med å leve her nord. Kun noen elger som løper rundt, men tror det blir litt dårlig komunikasjon i et slikt forhold. neida;) veit ikke før man har prøvd;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå