Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

vellvertfall :)

Endret av Tolabo
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom deg lenger sørover til større steder hvor det er flere muligheter for å møte andre single!

:)

Skrevet

Kom deg lenger sørover til større steder hvor det er flere muligheter for å møte andre single!

:)

ja, jeg vet. har tenkt å flytte sørover til neste år :) men problemet er at jeg fortsatt ikke kjenner noen i sør norge heller :P så hadde vert fint å kanskje bli litt kjent med noen fra sør før man flytter dit ^^ vist du skjønner ka eg mener :P er ikke akkurat den som snakker mest av alle heller men kanskje litt sky :P

Skrevet

ja, jeg vet. har tenkt å flytte sørover til neste år :) men problemet er at jeg fortsatt ikke kjenner noen i sør norge heller :P så hadde vert fint å kanskje bli litt kjent med noen fra sør før man flytter dit ^^ vist du skjønner ka eg mener :P er ikke akkurat den som snakker mest av alle heller men kanskje litt sky :P

Alltid lettere å bli kjent med noen når man faktisk er der, vet du. Meld deg på frivillige aktiviteter og mötesteder, så ordner det seg nok. Man må satse litt for å vinne. :)

Skrevet

Skjønner godt hva du mener! :tristbla:

Jeg er også 19, og kjenner meg igjen i det du skriver. Er rimlig kjipt å bli sittende hjemme alene hele tiden, og for min del tror jeg nok det har endel å gjøre med at jeg er så sjenert :sjenert:

Er nok lurt å engasjere seg litt mer på fritiden, ja :) Og for din del blir sikkert et nytt miljø og nye mennesker blir en fin forandring ;)

Skrevet

Skjønner godt hva du mener! :tristbla:

Jeg er også 19, og kjenner meg igjen i det du skriver. Er rimlig kjipt å bli sittende hjemme alene hele tiden, og for min del tror jeg nok det har endel å gjøre med at jeg er så sjenert :sjenert:

Er nok lurt å engasjere seg litt mer på fritiden, ja :) Og for din del blir sikkert et nytt miljø og nye mennesker blir en fin forandring ;)

hehe, ja. føler meg litt sjenert også :) og ja, håper ting blir bedre når jeg flytter :D hvor kommer du fra da? ^^

Skrevet

Akkurat slik har jeg og det! Har mange flotte venner (også gutter) men de er liksom ikke "kjærestetypen" om du skjønner. Savner noen å kose med, og sitte i armkroken til :)

Skrevet (endret)

Har samme problem med å leve her nord. Kun noen elger som løper rundt, men tror det blir litt dårlig komunikasjon i et slikt forhold.

Endret av Danrio
Skrevet

Har samme problem med å leve her nord. Kun noen elger som løper rundt, men tror det blir litt dårlig komunikasjon i et slikt forhold.

:skratte:

neida;) veit ikke før man har prøvd;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...