Maskemannen Skrevet 15. oktober 2003 #21 Skrevet 15. oktober 2003 Jeg gjør ikke det... jeg utveksler humor med de som jeg er på nett med der....
Gjest sexysadie Skrevet 15. oktober 2003 #22 Skrevet 15. oktober 2003 deter deilig befriende å være på snikksnakk faktisk! Ingen sm biter av deg hodet' date=' inge som klager og syter, ingen som krangler, ingen som næger om å holde seg eksakt til tema, ... ingen problemer; bare koselig![/quote'] enig.
chimp Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #23 Skrevet 16. oktober 2003 Wow!!! 92 brukere i forumet! Slår m a o gårsdagen...........Gjør det ikke nei.......... tjallalallalallaaaaaaaaaa
Gjest Poirot Skrevet 16. oktober 2003 #24 Skrevet 16. oktober 2003 Hjelper ikke med mange brukere hvis alle bare diller på snikksnakk og i dagbøker vel! Synes det er lite aktivitet på diskusjoner for tiden' date=' bare 3-4 gode om gangen (hvis man er riktig heldig)[/quote'] Enig.
Suzy Skrevet 16. oktober 2003 #25 Skrevet 16. oktober 2003 Start en god diskusjon da folkens... Få ut finger'n ikke bare sitt på den Suz
chimp Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #26 Skrevet 16. oktober 2003 Man får ikke mere gøy enn den moroa man lager selv.......sa alltid moroa mi.....mora mi!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå