Gjest Tex Skrevet 15. oktober 2003 #21 Del Skrevet 15. oktober 2003 ER DET MULIG Folk er vel ikke så dumme at de identifiserer brukerne med avataren deres....?! jo tenk, så dumme er enkelte...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 15. oktober 2003 #22 Del Skrevet 15. oktober 2003 Mine venner syns også att det ville vært rart med sang, leker, etc. i ett flott bryllup. Var det ikke du som planla å dele ut partyhatter ol. til alle gjestene etter middagen? Skjønner ikke hva som foregår jeg... Litt utenfor for tiden... *tusler ut igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 15. oktober 2003 #23 Del Skrevet 15. oktober 2003 Har en visjon om att når alle gjestene har spist' date=' skal det deles ut(eller om pakkene ligger der fra før)en liten pose med party hatter og andre morro saker(vet ikke helt hva ennå).Har erfart i hvertfall i min gjeng att med en gang folk får noe på hodet, blir alt så mye morsommere. Men, jeg vil gjerne bestille party hatter(standard papir, som man får i bokhandler etc..)MEN, jeg vil att navnene våre skal stå på dem!Vet noen hvor jeg kan finne dette???????????Ikke lett![/quote'] Jo da, *marte* du har rett igjen...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå