Gjest Tex Skrevet 15. oktober 2003 #21 Skrevet 15. oktober 2003 ER DET MULIG Folk er vel ikke så dumme at de identifiserer brukerne med avataren deres....?! jo tenk, så dumme er enkelte......
*marte* Skrevet 15. oktober 2003 #22 Skrevet 15. oktober 2003 Mine venner syns også att det ville vært rart med sang, leker, etc. i ett flott bryllup. Var det ikke du som planla å dele ut partyhatter ol. til alle gjestene etter middagen? Skjønner ikke hva som foregår jeg... Litt utenfor for tiden... *tusler ut igjen*
Gjest Tex Skrevet 15. oktober 2003 #23 Skrevet 15. oktober 2003 Har en visjon om att når alle gjestene har spist' date=' skal det deles ut(eller om pakkene ligger der fra før)en liten pose med party hatter og andre morro saker(vet ikke helt hva ennå).Har erfart i hvertfall i min gjeng att med en gang folk får noe på hodet, blir alt så mye morsommere. Men, jeg vil gjerne bestille party hatter(standard papir, som man får i bokhandler etc..)MEN, jeg vil att navnene våre skal stå på dem!Vet noen hvor jeg kan finne dette???????????Ikke lett![/quote'] Jo da, *marte* du har rett igjen......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå