AnonymBruker Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 Snakket nylig med en kamerat og på han så virket det som om han kjente flere som omtrent hadde en asia fetish. Lurer på hva som er så interessant med asiatiske jenter?
HopelessFear Skrevet 4. desember 2010 #2 Skrevet 4. desember 2010 Veldresserte og veldig målbeviste seksuelt.
Tingo Skrevet 4. desember 2010 #3 Skrevet 4. desember 2010 Rent fysisk er de ofte små og yndige. Dermed interessant for de som foretrekker det.
sophiaM Skrevet 4. desember 2010 #4 Skrevet 4. desember 2010 Syns det kan bli litt ekkelt noen ganger, når menn i senere 40-årene har seg med de små asiatiske jentene som ikke engang har blitt ferdige med puberteten liksom. Ser ikke helt greia jeg heller...
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2010 #5 Skrevet 4. desember 2010 Fysisk størrelse og annet mannesyn kanskje?
Gjest Gorgonzola Skrevet 4. desember 2010 #6 Skrevet 4. desember 2010 Tipper de er flinke til å vise sin kvinnelighet i hele sin bredde samtidig som de forventer at en mann skal respektere akkurat det og finne seg i det. I tillegg vil de ha en mann, i ordets rette forstand, altså en som fremhever og bruker maskuliniteten sin til det beste, for forholdet. Asiater har ikke bare et annet mannesyn men et annet syn på kjønnsroller og hvordan en kvinne og en mann sammen skaper en bra symbiose som et grunnlag for et langt og godt forhold. Det gjør neppe norske kvinner, dersom jeg har rett, for mange av dere går jo opp i fistel bare det nevnes noe positivt om asiatiske jenter. Dessuten er det en myte - på linje med at alle muslimer er terrorister - at asiatiske jenter alltid er å treffe med halvfeite halvgamle griser som er dobbelt så gamle som dem her i Norge. De fleste asiatiske jenter er faktisk sammen med asiatiske gutter, også her i landet. Jeg synes ikke asiastiske jenter er spesielt attraktive sånn utseendemessig så dette er ikke en rosemaling av deres fortreffelighet, bare et innspill i forhold til hvorfor noen gutter liker dem bedre. Disse gutta har sikkert en "hunch" for det asiatiske utseende også. Det er jo unektelig feminint med mandeløyne, honningfarvet hud, 156 cm høy og str 35 i sko...... for all del. 6
Matrix Skrevet 5. desember 2010 #7 Skrevet 5. desember 2010 Alle asiatiske jenter er selvfølgelig ikke attraktive. Når det er sagt så synes jeg at mange av de er veldig søte og feminine. Jeg er en mann som er 165 høy,så mange asiatiske kvinner passer meg utmerket i størrelse.Noen av de jeg har stiftet bekjentskap med er utrolig skjønne jenter med et godt humør og de tar veldig godt vare på seg selv utseendemessig. De får meg til å føle meg som en mann på en annen måte enn mange norske jenter. Asiatiske kvinner for meg kan oppsumeres som søte, gylne, feminine, bløte og morsomme.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #8 Skrevet 5. desember 2010 Veldresserte og veldig målbeviste seksuelt. Høres nesten ut som du snakker om en hund eller en hest. 1
Gjest Adera Skrevet 5. desember 2010 #9 Skrevet 5. desember 2010 Eg veit ikkje heilt hva andre meiner, men eg syns de aller fleste asiatiske jenter og gutter (ihvertfall de eg har sett, i virkelighet og på bilder) er attraktive - veldig søte / pene, selv når de er "gamle". Ikkje så høge, slanke, med vakker hud og nydelig hår. :rødme: 1
Gjest Dainty Skrevet 5. desember 2010 #10 Skrevet 5. desember 2010 Tipper de er flinke til å vise sin kvinnelighet i hele sin bredde samtidig som de forventer at en mann skal respektere akkurat det og finne seg i det. I tillegg vil de ha en mann, i ordets rette forstand, altså en som fremhever og bruker maskuliniteten sin til det beste, for forholdet. Asiater har ikke bare et annet mannesyn men et annet syn på kjønnsroller og hvordan en kvinne og en mann sammen skaper en bra symbiose som et grunnlag for et langt og godt forhold. Det gjør neppe norske kvinner, dersom jeg har rett, for mange av dere går jo opp i fistel bare det nevnes noe positivt om asiatiske jenter. Dessuten er det en myte - på linje med at alle muslimer er terrorister - at asiatiske jenter alltid er å treffe med halvfeite halvgamle griser som er dobbelt så gamle som dem her i Norge. De fleste asiatiske jenter er faktisk sammen med asiatiske gutter, også her i landet. Jeg synes ikke asiastiske jenter er spesielt attraktive sånn utseendemessig så dette er ikke en rosemaling av deres fortreffelighet, bare et innspill i forhold til hvorfor noen gutter liker dem bedre. Disse gutta har sikkert en "hunch" for det asiatiske utseende også. Det er jo unektelig feminint med mandeløyne, honningfarvet hud, 156 cm høy og str 35 i sko...... for all del. Dette er i stor grad en myte og en fantasi som Vesten aktivt opprettholder. Studerer du Østens kjønnsrollemønster- og historie så er det langt fra så enkelt. I en rekke tråder om dette temaet, og ikke minst tråder om thaikoner, er det en manglende forståelse for hvordan dette konstruerte bildet av den asiatiske kvinnen har oppstått. Jeg kan f.eks. anbefale å lese David Henry Hwang, som selv er asiat, og Edward Said (som er mannen bak begrepet orientalisme). De setter bl.a. vestlige menns tiltrekning av asiatiske kvinner i sammenheng med Vestens historiske herskerforhold over det "myke, feminine" Østen som mer en gjerne "ønsker" å tilfredsstille og adlyde. Og jeg er langt fra feminist, forresten, men det hersker mye naivitet rundt dette temaet. 2
Gjest Dainty Skrevet 5. desember 2010 #11 Skrevet 5. desember 2010 De får meg til å føle meg som en mann på en annen måte enn mange norske jenter. Asiatiske kvinner for meg kan oppsumeres som søte, gylne, feminine, bløte og morsomme. Nettopp. Dette er en tankegang man skal være forsiktig med. Den er nemlig bygget på en vestlig fantasi som asiater er oppdratt til å leve opp til, ikke minst gjennom kolonitidens påvirkning og lover av typen "Strictly no Asians in this restaurant". 2
Gjest Thefainter Skrevet 5. desember 2010 #12 Skrevet 5. desember 2010 Veldresserte og veldig målbeviste seksuelt. Kan de sitt og gi labb? Og har de mange mål? Hvor mange delmål har de for å nå målene sine seksuelt? Jeg er aldri skjønt hvorfor disse damene skal være bedre enn andre damer :klø: 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #13 Skrevet 5. desember 2010 Herregud, hver sin smak, da! Jeg er selv asiatisk og er oppvokst i Norge, feminin, liker å ta vare på meg selv, er ikke så veldig høy, men jeg vil tørre å påstå at jeg ser ganske bra ut i forhold til 'mange' andre jenter (ikke skyt meg når jeg sier dette ), da jeg har fått høre det selv flere ganger av nordmenn... Det jeg ikke syntes er greit, er når gamle og slaskete menn langt oppi 40-50 årene, drar ned til Thailand eller andre asiatiske land, kun for å "importere" en kone... Det er direkte kvalmt og forkastelig. 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #14 Skrevet 5. desember 2010 Herregud, hver sin smak, da! Jeg er selv asiatisk og er oppvokst i Norge, feminin, liker å ta vare på meg selv, er ikke så veldig høy, men jeg vil tørre å påstå at jeg ser ganske bra ut i forhold til 'mange' andre jenter (ikke skyt meg når jeg sier dette ), da jeg har fått høre det selv flere ganger av nordmenn... Det jeg ikke syntes er greit, er når gamle og slaskete menn langt oppi 40-50 årene, drar ned til Thailand eller andre asiatiske land, kun for å "importere" en kone... Det er direkte kvalmt og forkastelig. Er det så forkastelig at norske middelaldrende menn faller for unge, flotte kvinner som gjerne vil ha dem? Disse gamle, slaskete mennene har jo sjangs på disse damene... 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #15 Skrevet 5. desember 2010 Skjønner ikke hva du vil fram til i innlegget ditt. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #16 Skrevet 5. desember 2010 Jeg blir jevnt over mere tiltrukket av asiatiske kvinner enn av vestlige. En grunn er jo at en blir tiltrukket av de som er litt eksotiske og utenfor det dagligdagse, i tilleg er de jevnt over lavere og ganske yndige av den grunn. Og det er noe med disse øynene som er svært tiltrekkende uten at jeg kan si helt hva. Som Dainty sier så tror jeg det bare er tull at de så "underdanige" og en dørmatte av en dame ville ihvertfall jeg ikke hatt uansett. Tror det er noe i det som HopelessFear er mere seksuelt målbevisste. Ikke at de er "billige" på noen måte men heller det at de er ikke har noen skam over at de er interessert i menn og har ikke noe problem med å vise det. Det er en naturlig del av livet, ikke et forknytt spill. Har rett og slett lettere for å smile og flørter enn i vesten, det er ihvertfall mitt inntrykk etter å reist litt rundt i Asia.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #17 Skrevet 5. desember 2010 Herregud, hver sin smak, da! Jeg er selv asiatisk og er oppvokst i Norge, feminin, liker å ta vare på meg selv, er ikke så veldig høy, men jeg vil tørre å påstå at jeg ser ganske bra ut i forhold til 'mange' andre jenter (ikke skyt meg når jeg sier dette ), da jeg har fått høre det selv flere ganger av nordmenn... Det jeg ikke syntes er greit, er når gamle og slaskete menn langt oppi 40-50 årene, drar ned til Thailand eller andre asiatiske land, kun for å "importere" en kone... Det er direkte kvalmt og forkastelig. Er det ikke ekkelt av asiatiske damer å bruke disse 40-50 åringene for penger å sånn? It takes two to tango. Det at de er gamle og slaskete har da ingenting med saken å gjøre. De trenger ikke være dårlige mennesker fordeom de er "gamle og slaskete".. 1
Suzy Skrevet 6. desember 2010 #18 Skrevet 6. desember 2010 Mange asiatiske kvinner er jo veldig små, slanke og nette - og det kan jo få de fleste menn til å føle seg store, sterke og maskuline... Kanskje det er så enkelt, rett og slett. Også tror jeg det hersker en forestilling om at asiater er mer kvinnelige, deiligere seksuelt, mer underdanige, lette å dominere osv enn norske kvinner og endel menn finner dette svært så attraktivt.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2010 #19 Skrevet 6. desember 2010 Ifølge eksen min er det fordi de "har f***a på tvers", dvs er trange og ikke så veldig dype, om det stemmer er en helt annen sak..
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2010 #20 Skrevet 6. desember 2010 Ting er ikke SVART/HVITT vet dere! Virker nesten litt som om enkelte folk her er litt misunnelig. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå