Gå til innhold

Bytte vask på badet,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vert og kjøpt meg ny baderommsinnredning, men før jeg demonterer den gamle helt lurer jeg på hva jeg skal gjøre med vasken mtp vannrør og avkopling/tilkopling? (Vasken er nedfelt i benken) Vet at jeg må stenge vannet på hovedkrana og tappe rørene for vann men så...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å få en rørlegger til å ta seg av jobben, sånn at du ikke ender opp med en vanvittig vannlekasje i disse kalde tider?

Skrevet

Her hadde jeg valgt å betale en rørlegger. Ingenting er som en vannskade. Snakker av erfaring. La fagfolk ta seg av denne jobben.

Skrevet

Finne frem skiftnøkkelen å skru av koblingene? Eller hvis du er usikker få rørlegger til å gjøre jobben.

Skrevet

TS her, fant ut av det.

Inni skapet var det to stengekraner samme som på doen. Problemet nå er å få av selve skapinnredningen slik at jeg kommer til der skruen til krana er...ser ut til at jeg må sage benken i to..

Rørlegger er uaktuelt nå, han kan komme når krana skal koples på. Før det skal det males på baksiden og den nye innrednigen skal monteres...blir dyrt å betale han for å vente :P Har skrudd mye gasskoplinger og varmtvannskoplinger på jobb så da skal jeg klare dette og, uten vannlekkasje ;)

Skrevet

Ser ut som du har løst problemet. Dette fikser du nok:) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...