Gå til innhold

Lurer...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå som det er sikkert at det blir bryllup i februar så tenker jeg masse...

Forloverene våre vet at vi skal gifte oss, men ikke familien eller noen andre (bortsett fra noen som forloveren til min kjære sladret til...).

Vi skal ha et lite bryllup med kun nærmeste familie og forlovere + muligens noen andre nære venner/familiemedlemmer.

Hadde egentlig tenkt å fortelle det til familien neste gang vi ser dem, men nå har jeg litt lyst til å gjøre det annerledes. Jeg har lyst til å vente, og heller la dem få overraskelsen når vi sender innbydelsene. Evt kan vi sende ut disse i litt god tid, men jeg tenkte å sende dem rett før jul (bryllupet blir i slutten av februar, fredag 27., lørdag 28. eller lørdag 21.), altså 2 mnd før. Tror dere det er tidlig nok siden det kun er nær familie? Syns dere det er dumt å fortelle det på den måten? Vi skal betale alt selv, så det er ingen fare for at de må hoste opp masse penger på kort tid.

Har lyst til å gjøre det sånn fordi de i de siste årene har "mast" på bryllup, jeg syns det er greit å ha alt klart før de får vite noe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg hadde pakket inn innbydelsen (til foreldrene) og gitt den som julegave jeg, hvis de hadde mast om bryllup lenge :D

Skrevet

Den var ikke dum! :D Hadde allerede tenkt å utforme invitasjonen som et julekort... Men siden vi kanskje skal ha både moren min og svigers hjemme på juleaften så var det jo en kjempebra ide!!! :hoho:

Skrevet

Høres ut som en kjempegod ide, så lenge du ikke har gjester som må reise veeeldiglangt og ta fri fra jobb osv. God Jul!!! :blunke:

Gjest Anonymous
Skrevet

Men nyheten har jo lekket ut og da er det ikke lenge før "alle" vet det. Kjipt for foreldrene dine dersom de blir de siste som får vite noe.

Skrevet

Vi tror vi kanskje har fått stoppet lekkasjen, men ellers er det et godt poeng, gjest. Kjedelig om der er de siste som vet det.

Skrevet

Foreldre kan nok lett bli fornærmet dersom de får høre av andre at dere skal gifte dere.

Selv om dere tror dere har fått stoppet lekkasjen, ville jeg nok ha fortalt dem det så fort som mulig.

Skrevet

Hva med å invitere de på en middag og kjøre en presentasjon som vi gjorde?

Vi lagde en ppt presentasjon, lånte en prosjektor og "lurte" de til å komme på middag til oss, vi sa vi ville vise de bildene fra ferien.

I ppt hadde vi bilder og datoer av meg og min kjære fra vi var små og gjennom oppveksten. På den siste sliden stod bryllupsdatoen vår og kirken vi skal gifte oss i.....

Foreldrene våre syns dette var helt topp!!

... bare et forslag hvis det blir lenge å vente til jul og frykten for lekkasje blir for stor....

Lykke til og hold oss oppdatert :)

Skrevet
Men nyheten har jo lekket ut og da er det ikke lenge før "alle" vet det. Kjipt for foreldrene dine dersom de blir de siste som får vite noe.

Enig med gjest, foreldre kan bli ganske skuffet og ondbråten hvis de får en slik nyhet igjennom rykter :roll:

Dette er jo en nyhet som skal glede de :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...