Insight Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 Hei! Jeg er ny på forumet(gutt 19) og tenkte å søke råd hos vitende damer/jenter om en gave til kjærsten min(19). Det nærmer seg jul, men julegaven er ordnet. Det har seg slik at vi har vert sammen i et halvt år den 16.desember(egentlig over et år) og jeg vil overraske med god mat,vin, roser og tente lys i leiligheten min. Jeg vil også overraske henne med en liten gave på denne merkedagen, noe jeg tror hun ville blitt glad for Vi kjenner hverandre ganske godt og jeg har sans for å legge merke til detaljer, men er selvsagt redd for å treffe feil på gaver osv. Det jeg tenkte denne gangen var et armbånd i hvitt gull, evnt. sølv med et enkelt hjerte på, evnt. med noen diamanter i kanskje. Har søkt på nettet men eneste som kan ligne er bjørklund sine, men de faller ikke heelt i smak hos meg. Jeg føler på meg jeg vet hva hun vil ha men finner det ikke. Så damer... noen tips til sider, eventuelle armbånd som blir sett på som vakre, enkle og elegante? Under tusenlappen i denne omgang hørest fornuftig ut i pris, det er jo snart julaften og da vanker det flere gaver... Legger med et bilde av noe som kan ligne på det jeg er ute etter
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #2 Skrevet 5. desember 2010 Så utrolig koselig Fint armbånd du har funnet deg, men jeg ville gått for en tynnere lenke, altså ikke så store 'hull' (elendig til å forklare). Jeg tror du bare må gå fra gullsmed til gullsmed og forklare hva du er ute etter, og så hjelper de deg Lenke og hjerte kan man kanskje finne hver for seg, og sette sammen til det perfekt armbåndet! Lykke til!
Green Lady Skrevet 5. desember 2010 #3 Skrevet 5. desember 2010 Hvis du skal ha et armbånd i hvitt gull med diamanter til under 1000lappen, må du nok lete lenge. De armbåndene vi har som er i hvitt gull, ligger fra en 3000 kr og oppover, og da får du kun en tynn lenke. Jeg synes det er en fordel med litt str på lenken, da man kan henge på charms. Jeg synes armbåndet på bildet du la til var helt nydelig, men nå er det jo ikke meg det skal til Jeg vil råde deg til å dra innom gullsmedbutikkene nær deg, og spør personalet hva de har. Gjerne ta med bildet, det gjør jobben så mye enklere. Hvorfor tror du ikke det faller i smak? Det er enkelt, delikat,passer til de fleste anledninger og klær uten at det blir dominerende
Green Lady Skrevet 5. desember 2010 #4 Skrevet 5. desember 2010 PS! Armbåndet kan byttes dersom det ikke faller helt i smak - det gjelder alle gullsmeder og butikker Bare sånn, hvisatteomattetenkomatte du bommer helt
Insight Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2010 Hei, og tusen takk for svar! Armbåndet på bildet liker jeg veldig godt, men aner ikke hvor jeg får kjøpt det! Fant bildet på nett skjønner dere. Dumt av meg å ikke forklare det. Men det er altså et sånt jeg er ute etter Tusen takk for tips, har vert innom fire butikker allerede og har skjønt at det ikke hjelper å bli stressa, har liksom lyst å finne noe som treffer blink og som jeg vet hun kommer til å like.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå