Gjest Sobril Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 (endret) Mulig det allerede ligger en tråd om temaet her inne (men den har jeg IKKE sett), så da er spørsmålet altså; hvilken film er din favoritt(er) - og hvorfor? Selv er Roman Polanskis "Bitter Moon" en film jeg omtrent kan utenat. Dessverre får jeg ikke tak i den på dvd (så hvis noen vet om et sted man får tak i den - så rop ut!). Bisarr historie om hat og kjærlighet "with a twist". Jeg liker Peter Coyote veldig godt som skuespiller, og selv om ikke Hugh Grant er min favoritt - så er hans pertentlige, upper-class britiske væremåte perfekt i denne filmen. Den har mange gode sitater, og har også en en del gode sex-scener Legger til noen quotes: Oscar: Nothing ever surpass the rapture of that first awakening. I might have been Adam with the taste of apple fresh in my mouth. I was looking at all the beauty in the world embodied in a single female form and I knew, with sudden blinding certainty, this was IT! Oscar: What happened to your dance classes? Mimi: Dancing has to come from the heart. Oscar: So? Mimi: My heart is broken. (Hehe - sorry. Så først nå at det var en filmtråd litt lenger ned i forumet) Endret 4. desember 2010 av Sobril
Gjest Lebewesen93 Skrevet 5. desember 2010 #2 Skrevet 5. desember 2010 Hmm...Okei, disse tror jeg Alpha dog American history X A haunting in connecticut Patrik 1,5 Ringenes herre trilogien Sikkert noen jeg har glemt, men jeg forandrer ofte favoritter osv..men disse jeg har skrevet opp nå kommer jeg alltid til å like^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå