ElleVille Skrevet 6. mai 2002 #1 Del Skrevet 6. mai 2002 Hei Jeg sliter litt i dag. Våknet i natt av at det stakk noe sinnssvakt i siden - rett under ribbena tror jeg. Sviende smerte, veldig konsentrert. Jeg ble ganske redd, men siden jeg faktisk sov (!) mens det pågikk, vet jeg ikke om jeg besvimte av smerten eller av noe annet. Våknet på gulvet med en stooor blåveis på øyet i hvert fall. Au Er det noen som har en idè av hva dette kan være? Ikke sikker det er noe å tenke på, men det var skremmende da det stod på. (Kanskje det er noen som tester ut den nye voodoo-dukken sin?)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2002 #2 Del Skrevet 6. mai 2002 Ring legen! Kan være alvorlig! Eller helt ufarlig, men lurt å sjekke det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 6. mai 2002 #3 Del Skrevet 6. mai 2002 Tror bare du kan ta det helt med ro Jeg våkner også av og til med smerter i enten ben, hofte eller liknende. Tror egentlig bare det er en reaksjon i kroppen. Men, pågår dette i lengre tid vil jeg anbefale deg en tur innom lege. _________________ Nikita 1212[ Dette Innlegg er endret av: Nikita den 2002-05-06 14:05 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå