Gjest gjest1 Skrevet 15. oktober 2003 #1 Del Skrevet 15. oktober 2003 Pusen min elsker å være ute. Og som unge monser flest er han en liten røver. Vi slipper han ut på morgenen. Men han tør ikke gå ut før det begynner å bli lyst , og kommer bossbilen forsvinner han inn som en strek. Jeg drar relativt sent hjemmfra og kommer tilsvarende sent hjem. Så det er litt lenge for en så ung katt(5 mnd) å være ute. Så hver morgen får jeg gratis trim. Løper rundt i hagen og jakter på katten. Han er kjempefornøyd og tror vi leker. I mårres løp jeg rundt med en fjær i en snor trikset er å hele tiden komme på noe nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 15. oktober 2003 #2 Del Skrevet 15. oktober 2003 Ikke klag! Vår katt på snart 5mnd vil IKKE ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padmee Skrevet 15. oktober 2003 #3 Del Skrevet 15. oktober 2003 Det er ikke lenge for en katt å være ute uansett alder. Katter tåler å være ute hele tiden helt fra de er nyfødt, men jeg ville selvfølgelig ikke hatt en kattunge ute hele døgnet nå når det er så kaldt. Din katt derimot er ikke en kattunge og kan derfor fint være ute hele dagen hvis det er det om å gjøre. Det er selvsagt hvis område er trygt for katter, dvs. lite/ingen biler rett i nærheten. Ligger hagen rett ut mot veien skjønner jeg at du vil ha den inne når du ikke er der og kan holde et øye med den. Men utifra kattens alder kan den fint være ute hele dagen og hele natten for den saks skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. oktober 2003 #4 Del Skrevet 16. oktober 2003 Er fullstendig klar over at katten fint overlever ute. Men vi er borte stort sett 12-13 timer av døgnet. Og slike ungehannkatter er ofte litt for tøffe i trynet for seg selv. Siden deter masse voksnekatter i området har han fått litt juling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå