HopelessFear Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 Jeg har et spørsmål som jeg har lurt veldig lenge på. Går uføretrygd i kategorien fast inntekt? Og om en regner fast inntekt, er det måneds eller årsbasis en regners om en skal søke om lån?
Alison Skrevet 4. desember 2010 #2 Skrevet 4. desember 2010 Jeg har et spørsmål som jeg har lurt veldig lenge på. Går uføretrygd i kategorien fast inntekt? Og om en regner fast inntekt, er det måneds eller årsbasis en regners om en skal søke om lån? Ja, uføretrygd går under fast inntekt når du skal søke om lån.
Vulpes Skrevet 4. desember 2010 #3 Skrevet 4. desember 2010 Uføretrygd er jo egentlig en veldig trygg fast inntekt sånn sett, da den ikke kan variere ettersom hvor mye man jobber.
HopelessFear Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2010 Men er det pr. måned de ser på eller er det pr. år?
Alison Skrevet 4. desember 2010 #5 Skrevet 4. desember 2010 Men er det pr. måned de ser på eller er det pr. år? Det blir lagt inn årsinntekt, men du må dokumentere inntekten med kopi av de siste lønnsslippene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå