Gå til innhold

Tørking av klær inne i leiligheten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir gal av kjæresten min som ikke lar meg tørke klær inne i leiligheten hans. Han mener vi må gjøre det på balkongen, og det er jo helt umulig når det er 10 minus utendørs! Han sier det blir fukt i veggene og han er redd for at han ikke får noen god pris på leiligheten når han eventuelt skal selge den.

Jeg mener at man må kunne tørke klær inne, og gjør det i min egen leilighet. jeg trenger noen gode argumenter for at han skal skjønne at VANLIGE folk faktisk tørker klær inne og det går bra!!

HJELP! gidder ikke å tørke klær i skjul lengre når han er borte osv...hehe...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir gal av kjæresten min som ikke lar meg tørke klær inne i leiligheten hans. Han mener vi må gjøre det på balkongen, og det er jo helt umulig når det er 10 minus utendørs! Han sier det blir fukt i veggene og han er redd for at han ikke får noen god pris på leiligheten når han eventuelt skal selge den.

Jeg mener at man må kunne tørke klær inne, og gjør det i min egen leilighet. jeg trenger noen gode argumenter for at han skal skjønne at VANLIGE folk faktisk tørker klær inne og det går bra!!

HJELP! gidder ikke å tørke klær i skjul lengre når han er borte osv...hehe...:)

Så lenge det e god ventilasjon så går det greit. Men hvis du ikkje ventilere så kan du få mugg. Det fikk eg erfare sist vinter... Så han har delvis rett.

Men hvis dåkke har vifta på badet så kan du jo tørka klernå der inne, for det e jo tross alt et våtrom:p

Skrevet

Med ei vifte på, litt utlufting innimellom, og varme på i rommet,- så går det bra det. Jeg har tørketrommel, men tørker alltid på stativ innendørs om vinteren (med unntak av sengetøy og ting som er veldig stort og senttørkende). Når det blir vær og temp til det, tørkes alt ute i frisk luft og gjerne sol. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...