Gå til innhold

Vaginakuler/vekter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har invistert i et par billige vaginakuler.

Har vaginakuler effekt på de som er trange eller er det kun for de som er vide for å bli trange? Har ufrivillige sammentrekninger i skjeden, kan det hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ufrivillige sammentrekninger? Aldri hørt om.

Tror ikke det hjelper egentlig, føles bare rart ut.

Skrevet

Hvordan fungerer egentlig vaginakuler? Stikker du dem opp i oh-la-laen og bruker vaginamusklene for å presse dem sammen, eller? :klø:

Skrevet

Hvordan fungerer egentlig vaginakuler? Stikker du dem opp i oh-la-laen og bruker vaginamusklene for å presse dem sammen, eller? :klø:

Presser sammen bekkenmusklaturen for å holde de der.

Skrevet

Ok. Hva slags materiale er de laget av, da?

Skrevet

Ok. Hva slags materiale er de laget av, da?

de jeg kjøpte er laget av plast. Men de finnes i sillikon, glass eller av edelt materiale.

Skrevet

de jeg kjøpte er laget av plast. Men de finnes i sillikon, glass eller av edelt materiale.

Hmm...kan ikke du teste de ut over en liten periode og "rapportere" her om du syns de fungerer? :)

Gjest HunterLady
Skrevet

Har du vaginisme?? Isåfall så tror jeg ikke det vil gjøre deg noe nytte.

Jeg skal investere i noen selv, for å bli trangere etter fødsel. Typen sier jeg ikke trenger det, men det sier han sikkert bare for å være grei... :gjeiper:

Skrevet

Har du vaginisme?? Isåfall så tror jeg ikke det vil gjøre deg noe nytte.

Jeg skal investere i noen selv, for å bli trangere etter fødsel. Typen sier jeg ikke trenger det, men det sier han sikkert bare for å være grei... :gjeiper:

Godt mulig jeg har det. Skal til legen på tirsdag for å forhøre meg om det.

Sequax: Jeg kunne sikkert det. Men må først vente til jeg har fått dem. (har bestilt over nett.)

Skrevet

Jeg syns absolutt det har effekt, i hvertfall i forhold til styrke. Jeg kjenner jeg er sterkere i musklene, og typen sier det samme. Jeg har to typer, et par med litt store plastkuler og et par av metall. Begge deler er veldig bra:)

Skrevet

Men poenget er vel at man skal knipe for å holde igjen kulene? Jeg aner ikke hvordan jeg føles for en mann, men vil anta at jeg er helt normal. Kjøpte imidlertid et par slike av "edelt metall" som det refereres til her (slike små, tunge). Disse satt seg fast!! Jeg presset som en gal for å få dem ut, og det var ganske stressende å måtte rote oppi der for å innkassere dagens fangst.

Skrevet (endret)

*dobbeltpost*

Endret av Sobril
Skrevet

Jeg har også prøvd små metallkuler, og uansett hvordan jeg gjorde det satt de bare fast i stedet for at jeg måtte holde dem på plass med muskulaturen...

Skrevet

En skal jo bruke glidemiddel til det. Jeg kan ikke bruke metalkuler eller de som er gullbelagte, siden jeg er allergisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...