Big Sister Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 Jeg så de tre filmene etterhverandre her, og jeg får det ikke til å stemme :S De to første filmene er jo greie.. men den tredje så dukker det opp et par personer jeg ikke aner hvem er. Den første er jo søsteren til Marie. Han vil ha hevn, og Bourne er jo bare plutselig i leiligheten hans. Han har jeg aldri sett før? Noen som kan forklare? Nå står det helt stille for meg her.. Husker ikke hvilken film. (Enten 2. eller 3.) film. Men greia er at han dukker plutselig opp hos en vilt fremmed annen leiemorder. Han har jeg heller aldri sett før, og jeg skjønner heller ikke hvorfor bourne vet hvor han bor.. Hva gikk jeg glipp av?
Wonders Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 Du forklarer litt snålt, men jeg skal prøve å svare... Ene leiemorderen i fancy leilighet er jo fra samma firma som Bourne. Som Bourne oppsøker, han klarer det fordi han får flashbacks og bruker sine kilder. Det er jo det han jobber med. Mener å huske at han i fancy leilighet egentlig har fått i oppdrag å drepe på Bourne. Disse filmene har jeg brukt flere ganger på å forstå sjøl, anbefaler deg å se de i flere runder. De blir bare bedre og bedre.
Big Sister Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2010 Du forklarer litt snålt, men jeg skal prøve å svare... Ene leiemorderen i fancy leilighet er jo fra samma firma som Bourne. Som Bourne oppsøker, han klarer det fordi han får flashbacks og bruker sine kilder. Det er jo det han jobber med. Mener å huske at han i fancy leilighet egentlig har fått i oppdrag å drepe på Bourne. Disse filmene har jeg brukt flere ganger på å forstå sjøl, anbefaler deg å se de i flere runder. De blir bare bedre og bedre. Tok sin tid før jeg fikk se svaret ditt. Hadde ikke fått med meg at han fikk falshback til det fancy huset.. En annen ting jeg ser nå, er jo at jeg har skrevet "søsteren" til Marie. Skal jo selvsagt stå "broren".. men men.. Skal se den flere ganger. God underholdningsfilm
Wonders Skrevet 26. desember 2010 #4 Skrevet 26. desember 2010 ja de er kule. Ikke noe problem å te en maraton på disse...
Gjest sardintroll Skrevet 27. desember 2010 #5 Skrevet 27. desember 2010 Jeg liker dem veldig godt, synes toer'n er hakket bedre enn den første, og treer'n topper det. :D Kunne godt ha vært en annen skuespiller i hovedrollen, men pytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå