Steinar40 Skrevet 4. desember 2010 #1 Del Skrevet 4. desember 2010 Hvordan viser du en kjæreste at du er glad i og bryr deg om denne personen? Hva forventer du deg tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarieLe Skrevet 4. desember 2010 #2 Del Skrevet 4. desember 2010 En av de tingene jeg gjør for å vise at jeg bryr meg om en partner når jeg er i et forhold, er å stille opp både på godt og vondt. Det er også en av de tingene jeg opplever som veldig viktige for at forholdet skal fungere. Kort sagt å backe ham opp og støtte ham i kjipe situasjoner, samt glede meg på hans vegne når han opplever positive ting. Det forventer jeg også tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 5. desember 2010 En av de tingene jeg gjør for å vise at jeg bryr meg om en partner når jeg er i et forhold, er å stille opp både på godt og vondt. Det er også en av de tingene jeg opplever som veldig viktige for at forholdet skal fungere. Kort sagt å backe ham opp og støtte ham i kjipe situasjoner, samt glede meg på hans vegne når han opplever positive ting. Det forventer jeg også tilbake. Høres positivt ut Men ellers er det tydeligvis ikke mange som syns dette temaet er viktig. Og jeg må vel bare si at dette stemmer litt for bra med hvordan samfunnet nå har blitt. Der alle hovedsaklig er direkte ego. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 5. desember 2010 #4 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg tror på de små tingene i hverdagen. Det å fortelle hverandre at man setter pris på hverandre, si det med ord rett ut. Jevnlige kjærtegn, å sette av tid til hverandre, å prate sammen tror jeg er nøkkelen til et godt forhold der begge parter vet at man er verdsatt. Her i huset er vi flinke til å fortelle hverandre at vi er glade i hverandre. Vi klemmer mye, og vi legger oss aldri med uoppklarte uenigheter. Ofte sender en av oss (eller begge) en sms i løpet av arbeidsdagen som viser at vi tenker på den andre. I tillegg gjør vi små ting for hverandre som vi vet at den andre setter pris på, som f.eks å lage en middag som man vet at den andre liker spesielt godt. Men det ligger nok ingen direkte forventning fra noen av oss om at det skal være sånn, det faller seg bare naturlig. I tidligere forhold har jeg ikke følt det naturlig, men så har heller ikke det vært forhold som har vært verken sterke eller "meant to be" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lism Skrevet 5. desember 2010 #5 Del Skrevet 5. desember 2010 For meg er det viktigste de små tingene i hverdagen som noen nevnte over her. Bare det at man lytter til hverandre, er der for hverandre, gir små kjærtegn når man går forbi hverandre, og ting som koselige sms midt i arbeidsdagen betyr veldig mye for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå