Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig tørre hårtupper, og er avhengig av en balsam for at det skal holde seg mykt. Må også bruke en god del balsam, så er på jakt etter en ikke-frisør-balsam, som er billigere.

Favoritten min er Moisture Recovery (?) fra Joico, men jeg er altså på jakt etter et billigere alternativ akkurat nå.

Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bland litt aloe vera i balsamen din, mer fukt på enkel måte.

Skrevet (endret)

Hvis du kjøper produkter på nett får du de ofte til 1/3 av prisen. Jeg bruker gorgeousshop.com og feelunique.com mye. Jeg betaler vel ca 100 kr for min KMS balsam, i stedet for rundt 300 i salong :) I tillegg får jeg kickback på det jeg handler der så da sparer jeg enda litt.

Endret av Sunshine
Skrevet

Aussi miacle moist er et billig alternativ, samme er bjørn axen repair balsam.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg bruker et oganisk merke som heter giovanni. Kjempe bra merke som er populært i usa (søk på youtube). Før brukte jeg redken og kerastase. Jeg byttet til Giovanni fordi det er myyyye billigere, dyrevennlig og organsik. Per nå bruker jeg giovanni smooth as silk shampoo og balsam. Dersom du vil lese mer om balsamen kan du klikke på linken under, der finner du også 139 omtaler av balsamen!

http://www.iherb.com/Giovanni-Smooth-as-Silk-Deep-Moisture-Conditioner-8-5-fl-oz-250-ml/6403?at=0

Jeg elsker den! Jeg har tørt hår og denne gir håret mye fuktighet og det blir glatt og fint! Jeg bestiller Giovanni produktene på iHerb.com og det koster ca 30 kr for balsamen. Nå koster det bare 3 dollar for frakt også og man får 5 dollar i rabatt første gang mang bestiller dersom man bruker denne koden: LEV844

Skrevet (endret)

Jeg har et veldig billig alternativ som jeg syns er aldeles strålende: Coop Änglamark balsam til rundt tyve kroner. Jeg bruker den i perioder hvor jeg vasker håret hver dag, da blir det knusktørt og stråete om jeg ikke bruker balsam. Siden den er så rimelig, gjør det ingenting om jeg bruker litt mye, og den gir mye fukt til mitt hår :)

Edit: slurvefeiler...

Endret av Thorn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...