Gå til innhold

30-årsfeiring og splittet familie = HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er "barnet" i denne situasjonen, men jeg er egentlig veldig voksen, blir 30 om to uker og det er 30-årsdagen min som er problemet. Mamma er uvenner med foreldrene sine, hun ble uvenner med dem i sommer og har ikke snakket med dem siden. Jeg har bedt hele familien på fest og nå får jeg tilbakemeldinger på at hverken foreldrene mine eller mormor og morfar kommer, i frykt for at de skal treffe hverandre hos meg, noe de ser på som uaktuelt. Hva gjør jeg nå? Har mest lyst til å gi faen i hele feiringa...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du kan si at de ødelegger hele bursdagen din? Det er da ikke din skyld at det er uvenner? Dessuten er de så voksne at de må da kunne ordne opp i uenigheten, det klarer barn på dagen.

Eller så får du ha to feiringer, en med din foreldre og en med dine besteforeldre?

Skrevet

Inviter til vennefest og si til familien din at de oppfører seg som en gjeng egoistiske og bortskjemte drittunger og at ingen av dem er invitert før de har bedt om unnskyldning for å ødelegge den planlagte feiringen din.

• Liker 1
Gjest Annaires
Skrevet

Fy så egoistiske enkelte er!

Hva gjør de om det hadde vært barnedåp, bryllup eller liknende?

Be de ta seg sammen og oppføre seg. Det er din dag, så da kan de klare å sitte stille og smile.

Skrevet

Jeg hadde bare gitt klar beskjed om at var de ikke voksne nok til å omgås en annen part man har uenigheter med så fikk de bare la være.

Send ut invitasjon med svarfrist. Gled deg over dagen din. Denne konflikten er ikke din i det hele tatt.

Jeg fatter egentlig ikke at voksne kan oppføre seg sånn.

Selv vil jeg helst ikke se og høre om faren til ungene mine. Allikevel så må jeg takle det. Jeg må også takle bryllup mm. Ikke for den andre sin del, men pga ungene.

Skrevet

Jeg hadde ikke gitt noen av de informasjon om hvem som kom eller ikke, og de kan heller holde seg hjemme om de ikke klarer å komme for din skyld. Du kan jo si at synd at jeg betyr så lite for dere, at denne kranglingen deres er viktigere enn det jeg er for dere. For det er det den er i følge dem, og da skulle de jaggu meg fått høre det i klar tekst også.

Og vil ingen av de komme for din skyld, inviterer du venner og andre i familien som ikke oppfører seg som små drittunger, og prøver å kose deg så godt du kan uten de andre. Du kan få en fin dag uansett, så la ikke de ødelegge dagen din :klem:

Skrevet

Jeg synes dere uttaler dere veldig skarpt om noe dere vet veldig lite om. Dere vet ingenting om bakgrunnen for at disse familiemedlemmene ikke vil omgås! Jeg synes det er rimelig barnslig å kalle folk man ikke vet noe om "små drittunger".

Trådstarter: du må bestemme selv hva du vil gjøre med bursdagsfeiringen din. Hvis du har lyst til å drite i hele feiringen, har du full anledning til det. Du bør gjøre det som blir hyggeligst for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...