Lykkelitenen Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 Etter å ha lett etter ny treingbukse gir jeg nesten opp. De jeg finner er enten for tykk i stoffet eller har feil passform. Jeg er lav og rund, så den må være strechy, finnes i str 42-44 (L-XL), ha høyt liv (så den ikke ruller ned) og ha strikk eller snøring i beina. Siste kriteriet er problemet. De få jeg finner som har det er nemlig i tykt joggebukse/daffebukse stoff, og ikke tynt svettetransporterende stoff. Har til nå funnet en jeg liker, denne, og den fås nå kun i xs. Med mindre xs nå betyr ekstra stor (I wish...), så er den nok ikke helt rett for meg. Noen som har sett noen slike bukser i det siste?
Sekretæren Skrevet 4. desember 2010 #2 Skrevet 4. desember 2010 Etter å ha lett etter ny treingbukse gir jeg nesten opp. De jeg finner er enten for tykk i stoffet eller har feil passform. Jeg er lav og rund, så den må være strechy, finnes i str 42-44 (L-XL), ha høyt liv (så den ikke ruller ned) og ha strikk eller snøring i beina. Siste kriteriet er problemet. De få jeg finner som har det er nemlig i tykt joggebukse/daffebukse stoff, og ikke tynt svettetransporterende stoff. Har til nå funnet en jeg liker, denne, og den fås nå kun i xs. Med mindre xs nå betyr ekstra stor (I wish...), så er den nok ikke helt rett for meg. Noen som har sett noen slike bukser i det siste? Adidas har en slik variant, kjøpte en på g-sport for et par måneder siden Typisk nok finner jeg den ikke igjen på nettsidene, da...
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2010 #3 Skrevet 4. desember 2010 H&M har! Fant bare denne på nettbutikken: http://files.hm.com/media/products/865/DXL865_77232_09090_3 Denne var visst bomull da, men jeg vet de har i samme fasong i polyamid/elastan stoff også. Jeg synes de er like gode, og holder like lenge som de 3 ganger så dyre fra sportsbutikken.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2010 #4 Skrevet 4. desember 2010 Obs, feil link: http://files.hm.com/media/products/865/DXL865_77232_09090_34_4613.jpg
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #5 Skrevet 5. desember 2010 Jeg er veldig fornøyd med denne, fra Nike. Bredt bånd øverst, strikk nederst (jeg bruker den stort sett som lang bukse, men den kan trekkes opp og brukes som capribukse også), og dri-fitstoff.
Lykkelitenen Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2010 takk folkens De fra H&M har de aldri inne når jeg er innom, kun de i bomull og de vil jeg ikke ha. Da får jeg noen lite kledelige svetteflekker på baken og mellom låret når jeg trener hardt (dårlige minner fra tidligere aerobic-time... ) Men jeg tror jeg fortsetter å tråle butikkene etter jul, for nå er det håpløst å finne noe jeg liker i rett størrelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå