AnonymBruker Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Jeg er en av dem som synes det er drit-kjedelig å dusje. Nå skal jeg snart flytte for meg selv, med egen strømmåler osv. Spørsmålet mitt er da: hvis jeg dusjer 2 minutter hver dag (bare for å vaske under armer, pupps og underliv), og en lengre dusj hver 3 dag på 4-5 min hvor jeg inkluderer hårvask. Er det lite? Eller vanlig? Og vil det resultaterer i lave strøm/varmtvannsutgifter? Mvh Stranger (orker ikke å skrive så pent og foroståelig nå, satser på at kvinnegaiderne er intelligente nok. <3)
Kaffeavtalen Skrevet 4. desember 2010 #3 Skrevet 4. desember 2010 Varmtvannskostnadene blir ikke så store hvis dette blir det eneste varmtvannet du bruker. Men strømkostnadene er jo vanskelig å si da det går strøm til oppvarming i leiligheten, lys, matlaging, klesvask osv Når det gjelder hvor mye strøm du bruker til oppvarming så har jo det med størrelse på leilighet og evt isolering av den, samt hvor varmt du ønsker å ha det.
Nynaeve Skrevet 4. desember 2010 #4 Skrevet 4. desember 2010 Tror ikke varmt vann blir det som trekker strøm nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå