AnonymBruker Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Hva vil du ikke at partneren din skal vite om deg? Ting du kun gjør da du er alene. Er bare litt nyskjerrig her :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 Jeg plukker meg i nesa og puster i hånda for å sjekke ånden min.
Iseliin Skrevet 3. desember 2010 #3 Skrevet 3. desember 2010 Bruker å onanere når han ikke er hjemme og nå når jeg bor i en annen by så gjør jeg såklart det... men vi snakker egentlig ikke noe om det.. vil egentlig ikke at han skal vite det.. jeg tror han gjør det også nå når vi ikke bor sammen men han har ikke sagt det snakker egenlig mye om det.. men jeg tror han gjør det ;D fordi han sa at han bruker å drømme seg bort i dusjen og lengte etter meg!!
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2010 #4 Skrevet 3. desember 2010 Når jeg gråter så vil jeg være alene. Jeg vil heller ikke at han skal vite HVOR sårbar jeg er.
Fru.S Skrevet 3. desember 2010 #5 Skrevet 3. desember 2010 Av alle ting så er det ingenting jeg ikke kunne gjør foran han jeg bodde sammen med, men han hadde sine grenser for hva han kunne se. Nå gjør jeg alt stort sett alene.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2010 #6 Skrevet 3. desember 2010 Det eneste jeg kommer på er at jeg vil være alene når jeg driter. Så da får han fint gå i et annet rom og høre på musikk. Haha.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2010 #7 Skrevet 4. desember 2010 Hva vil du ikke at partneren din skal vite om deg? Ting du kun gjør da du er alene. Er bare litt nyskjerrig her :gjeiper: Ehhhhhh......ja, ser det. :gjeiper: :gjeiper: Gå deg en tur ut?
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2010 #9 Skrevet 4. desember 2010 Alt arbeid som praktisk har med mensen å gjøre. Det er privat. 1
fruBeist Skrevet 4. desember 2010 #10 Skrevet 4. desember 2010 Alt arbeid som praktisk har med mensen å gjøre. Det er privat. Signerer denne. Selv om vi er to menstruerende kvinnfolk i hus, så er tampongbytte privat.
Mie Marie Skrevet 7. desember 2010 #11 Skrevet 7. desember 2010 Dobesøk er privat og gjøres alene. Er jeg trist og lei meg og vil gråte, gjør jeg også dette alene.
Hinata Skrevet 8. desember 2010 #12 Skrevet 8. desember 2010 Dobesøk, mensenting, gråting, og min noe ekle morgen- og kveldsrutine på grunn av kronisk tett nese
Gjest Galithralia Skrevet 8. desember 2010 #13 Skrevet 8. desember 2010 Utenom "jenteting" som han kaller det (dvs. mensen, dobesøk og sminking - han begynner å tulle med sminken min når jeg sminker meg arg). Så setter jeg favorittmusikken min på full guffe og synger med for full hals - det gjøres alene fordi jeg har en helt forferdelig sangstemme
Fantomina Skrevet 8. desember 2010 #14 Skrevet 8. desember 2010 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå