M@j@ Skrevet 15. oktober 2003 #1 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg lurer på om dårlig ånde er en vanlig plage for gravide. Jeg er nå i uke 22 og har plutselig fått dårlig ånde. Dette plager meg virkelig, det er ubehagelig og flaut. :oops: Jeg vet at det er vanlig å få sure oppstøt og halsbrann nå og at dette har noe med lukkemuskelen å gjøre. Disse plagene har jeg veldigvis ikke hatt, men jeg tenkte at kanskje den dårlige ånden har noe med det samme å gjøre. Er det noen som har erfaringer på området? Ellers så er det jo bare å fylle på med Frisk og Smint...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 15. oktober 2003 #2 Del Skrevet 15. oktober 2003 Smint og Frisk er ikke effektivt nok. Kjøp Zinkoral sugetabletter på apoteket, det virker! Husk bare å tygge litt tyggis innimellom for å øke spyttsekresjonen, da Zinkoral gjør deg litt tørr i munnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 16. oktober 2003 #3 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jeg bruker munnspray jeg, som jeg har kjøpt på apoteket. Vademecum, og den er veldig effektiv. Det er fæl følelse å ha dårlig ånde, jeg har aldri pusset tennene så mye som nå, men det hjelper jammen ikke. Jeg går ikke ut uten munnsprayen i lomma nå, må ha liksom.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M@j@ Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 16. oktober 2003 Takk for svar og nyttige tips! Men jeg lurer også på om dette er et vanlig problem for gravide. Kan noen svare meg på det??? Håper bare ikke at dette er noe jeg skal ha for all fremtid, men at det gir seg om noen mnd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 17. oktober 2003 #5 Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg har i alle fall ikke hatt det før, så jeg tror nok det er graviditeten som har skylden! Hormonelt betinget ånde kalles det visstnok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 17. oktober 2003 #6 Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg og har en vemmen smak i munnen og lukter sikkert ikke noe godt. :oops: Er vel ganske vanlig det når man er gravid tror jeg. Hørt flere klage på dette i allefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå